loading...
khabare-taze
نویسنده وبلاگ بازدید : 234 دوشنبه 22 مهر 1398 نظرات (4)
همیشه در شوخی‌های‌مان برای اینکه از یک فرد کثیف دوری کنیم، می‌گوییم طرف شپش دارد! اما خیلی دلتان خوش نباشد و فکر نکنید شپش فقط سراغ آدم‌های کثیف و بدبو می‌رود!

برترین‌ها: همیشه در شوخی‌های‌مان برای اینکه از یک فرد کثیف دوری کنیم، می‌گوییم طرف شپش دارد! اما خیلی دلتان خوش نباشد و فکر نکنید شپش فقط سراغ آدم‌های کثیف و بدبو می‌رود! حتی اگر هر روز هم حمام می‌کنید باز هم ممکن است که خیلی راحت پذیرای این مهمان ناخوانده کوچولو شوید!

شپش‌ها تا ۶ ساعت زیر آب دوام می‌آورند!

اگرچه شپش‌ها می‌توانند باعث خارش پوست سر شوند، اما بیماری‌های دیگر از جمله شوره، اگزما و حساسیت به شامپو و سایر محصولات هم می‌توانند باعث خارش سر شوند، بنابراین باید با راه تشخیص شپش به خوبی آشنایی داشته باشید. برای این کار باید با استفاده از یک شانه دندانه ریز از قسمت‌های مختلف سر فرق باز کنید و پوست را بررسی کنید. اگر هم به شپشی برخوردید، می‌توانید با همان شانه آن را از روی مو بردارید. درواقع تنها نشانه هجوم شپش‌ها مشاهده‌کردن شپش‌های بالغ یا نابالغ روی سر است. وجود تخم شپش به تنهایی دلیل بر حمله شپش نمی‌شود.

در بسیاری از افراد شپش‌ها هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کنند و ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا سر شروع به خارش کند. جالب است بدانید شپش‌ها می‌توانند تا ۶ ساعت زیر آب دوام بیاورند! پس حمام‌کردن یا نکردن دلیل بر ابتلای به آن نمی‌شود. خبر خوب اینکه شپش‌ها بیماری‌ها را از فردی به فرد دیگر منتقل نمی‌کنند.

این علائم ثابت می‌کند شما شپش دارید!

نه پرواز می‌کنند و نه می‌پرند!

در حقیقت ۳ نوع شپش وجود دارد که هر سه آن‌ها علائم تقریبا مشابهی را ایجاد می‌کنند، اما هر یک در قسمت متفاوتی از بدن لانه گزینی می‌کنند. شپش سر که روی سر، گردن و گوش‌ها زندگی می‌کند، شپش بدن که از روی لباس یا تختخواب روی بدن منتقل می‌شود و شپش ناحیه تناسلی که روی مو‌های زائد و پوست ناحیه تناسلی زندگی می‌کند.

شپش سر موجودی ۶ پا است که به پوست سر و گردن می‌چسبد و از خون انسان تغذیه می‌کند. سایز شپش به اندازه یک دانه کنجد است که با کمی دقت می‌توانید آن‌ها را ببینید. رنگ شپش می‌تواند سفید، قهوه‌ای یا خاکستری تیره باشد. تخم شپش معمولا گرد یا بیضی شکل است و شپش‌ها آن‌ها را روی ساقه مو در نزدیکی پوست سر می‌چسبانند.

برای مشخص‌شدن تخم شپش می‌توانید بعد از حمام موی‌تان را شانه بزنید و مو‌های روی شانه را بررسی کنید. شپش درمیان کودکان در مدارس و مهدکودک‌ها رایج‌تر است، زیرا بچه‌ها با یکدیگر ارتباط نزدیک‌تری دارند و ممکن است از شانه‌ها و گل سر‌های یکدیگر استفاده کنند. بزرگسالانی که در خانه با کودکان زندگی می‌کنند هم در خطر بیشتری قرار دارند.

وقتی مو‌های سرتان با مو‌های سر فرد مبتلا تماس پیدا می‌کند شپش می‌تواند از روی موی او به موی شما بخزد. البته شپش‌ها می‌توانند برای مدت کوتاهی روی لباس یا وسایل شخصی هم زنده بمانند، اما به‌یاد داشته باشید شپش‌ها نه می‌توانند پرواز کنند و نه بپرند!

چیزی پوست سرتان را قلقلک می‌دهد؟!

شایع‌ترین علامت شپش، خارش است. اگرچه شپش بیماری خاصی ایجاد نمی‌کند، اما گزش آن باعث ایجاد حساسیت روی پوست می‌شود. ممکن است بلافاصله پس از ابتلا دچار خارش نشوید. به‌خصوص اگر هجوم شپش‌ها خفیف باشد. ممکن است حتی تا ۶ هفته بعد از ابتلا هم هیچ نشانه‌ای نداشته باشید. علاوه بر خارش شدید، شپش‌ها می‌توانند باعث ایجاد حس قلقلک روی سر یا بدن شوند طوری که احساس می‌کنید چیزی درحال راه رفتن روی پوست‌تان است!

این علائم ثابت می‌کند شما شپش دارید!

به‌دنبال خاراندن پوست ممکن است زخم‌هایی هم روی آن ایجاد شود. زخم‌های حاصل از خارش جای گزش شپش می‌توانند توسط باکتری‌های روی پوست عفونی شوند. اگرچه این موضوع خیلی رایج نیست، اما اگر پوست سرتان قرمز، ملتهب و دردناک شده است یا غدد لنفاوی‌تان حساس شده‌اند در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید. این‌ها از علائم عفونت‌های پوستی هستند. حتی گاهی‌اوقات افراد مبتلا نمی‌توانند به راحتی بخوابند. علاوه براین، شپش‌ها می‌توانند باعث ایجاد برآمدگی‌های قرمز رنگ روی سر، گردن، شانه‌ها و ناحیه تناسلی شوند. تکه‌های سفید رنگ چسبیده به مو نیز تخم‌های شپش هستند و به سختی می‌توان با استفاده از شانه آن‌ها را از روی مو جدا کرد.

دفع شپش با شپش کش!

هرقدر هم بهداشت را رعایت کنید ممکن است به شپش مبتلا شوید. در این صورت بهترین راه برای درمان استفاده از دارو‌ها و روش‌هایی است که متخصص پوست برای‌تان تجویز کرده است. البته برای این کار دارو‌هایی هم وجود دارند که برای تهیه آن‌ها نیازی به نسخه پزشک وجود ندارد از جمله شامپو‌های «پایرترین» یا «پرمترین.» از دیگر دارو‌های مخصوص درمان شپش می‌توان به مالاتیون (که باید به پوست سر و مو‌ها مالیده شود و بعد شسته شود)، لوسیون بنزیل الکل (که باید برای ۱۰ دقیقه روی سر و مو باقی بماند و بعد شسته شود) و شامپوی لیندان اشاره کرد.

برخی از این دارو‌ها از عصاره گل داوودی یا ترکیبات مشابه آن تولید شده‌اند و بی‌خطر محسوب می‌شوند، اما ممکن است برای کودکان مناسب نباشند. این محصولات شپش‌ها را می‌کشند، اما تخم‌های آن‌ها را از‌بین نمی‌برند. قبل از استفاده حتما دستور مصرف‌شان را با دقت بخوانید. ممکن است ۹ تا ۱۰ روز بعد احتیاج به مرحله دوم درمان پیدا کنید. اگر این درمان ۲ مرحله‌ای برای‌تان کارساز نبود وقت آن رسیده به پزشک متخصص مراجعه کنید تا دارو‌های قوی‌تری برای‌تان تجویز کند.

هیچ‌وقت از کش سر، سنجاق، مقنعه و روسری دیگران استفاده نکنید!

ابتلا به شپش مسری است، بنابراین برای جلوگیری از ابتلا به آن‌ها باید یکسری نکات را رعایت کنید. هیچ‌وقت وسایل شخصی خود ازجمله شانه سر، سنجاق، کش، تل، کلاه، مقنعه و روسری خود را با افراد دیگر تقسیم نکنید. لباس‌ها و ملحفه‌های‌تان را هم مرتب عوض کنید و شست‌وشو دهید. اگر یک نفر در خانه‌تان مبتلا به شپش شده حتما همه مبل‌ها، صندلی‌ها و زمین را جاروبرقی بکشید و برای ۲ هفته روی آن‌ها را با کاور پلاستیکی بپوشانید. اگر می‌خواهید نگرانی‌تان رفع شود به پزشک مراجعه کنید؛ پزشک، پوست سر شما را با استفاده از نور مخصوصی بررسی می‌کند.

با این لامپ می‌توان به آسانی شپش‌ها را شناسایی کرد. علاوه‌بر این باید تمامی لباس‌هایی که در ۴۸ ساعت گذشته از آن استفاده کرده‌اید و ملحفه‌ها و حوله‌ها را با استفاده از شوینده‌های مخصوص شپش و آب داغ شست‌وشو دهید. اگر هم کودک‌تان عادت دارد با عروسک‌هایش بخوابد آن‌ها را هم برای ۲۰ دقیقه در خشک کن با دمای بالا بیندازید. برای درمان شپش‌تان خجالت نکشید! ارزش این همه خارش و سختی را ندارد!

مایونز، سرکه و شانه مخصوص مصریان باستان!

برخی معتقدند مایونز، سرکه سفید و عصاره درخت چای می‌توانند به صورت طبیعی شپش‌ها را از بین ببرند. گفته می‌شود اگر مایونز روی مو مالیده شود و یک شب تا صبح روی آن با کلاه کیسه‌ای مخصوص سر پوشیده شود شپش‌ها را خفه می‌کند. درمورد سرکه نیز اعتقاد بر این است که ماده چسبنده تخم‌ها را حل می‌کند و آن‌ها را از روی مو جدا می‌سازد. اگرچه تاثیر این روش‌ها به طور علمی ثابت نشده است، اما متخصصان معتقدند امتحان کردن آن‌ها ضرری به بدن نمی‌رساند. با این حال بهتر است به عنوان اولین راه چاره به کار برده نشوند.

این علائم ثابت می‌کند شما شپش دارید!

علاوه بر این‌ها می‌توان از شانه مخصوص شپش استفاده کرد. این شانه دارای دندانه‌های بسیار ریزی است که شپش‌ها و حتی تخم‌های آن را از روی مو جدا می‌سازد. درواقع اولین بار مصریان باستان از آن استفاده می‌کردند و آثاری از این شانه‌ها در مقبره‌های‌شان پیدا شده است. تنها نکته منفی وقت گیر بودن کار با آن است چراکه باید با دقت تک‌تک شپش‌ها و تخم‌های‌شان را از روی مو جدا کرد. بهتر است بلافاصله پس از استفاده از شامپو‌های ضد‌شپش از این شانه استفاده کرد تا تمامی آثار شپش از روی مو پاک شوند.

نویسنده وبلاگ بازدید : 126 دوشنبه 25 بهمن 1395 نظرات (0)

دردی که در پایین کمر خود احساس میکنید ممکن است هیچ ربطی به ستون فقراتتان نداشته باشد اما بازهم باید مراقب سلامت ستون فقرات خود باشید. به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ نکته‌ی اصلی در مورد کمر درد این است که بسیاری از اوقات، کمر شما مساله اصلی نیست. درد، اغلب […]

نوشته درد ناحیه پایین کمر و دو تمرین برای تقویت کمر اولین بار در مجله سرگرمی. پدیدار شد.


لینک منبع و پست :درد ناحیه پایین کمر و دو تمرین برای تقویت کمر
http://s1g.ir/%d8%af%d8%b1%d8%af-%d9%86%d8%a7%d8%ad%db%8c%d9%87-%d9%be%d8%a7%db%8c%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%85%d8%b1-%d9%88-%d8%af%d9%88-%d8%aa%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%82%d9%88%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 217 سه شنبه 19 بهمن 1395 نظرات (0)

SBOOT فایل راه انداز در سیستم عامل اندروید است یعنی زمانی که برای روشن کردن گوشی کلید پاور را در گوشی های اندرویدی فشار میدهیم اولین فایلی که اجرا میشود این فایل است که دستورهای لازم را برای اجرای اندروید به تمام قسمت های این سیستم عامل ارسال میکند. چرا ما باید فایل های SBOOT را داشته باشیم؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در زمان فلش گوشی های سامسونگ یکی از فایل های غیر زروری مثل HIDDEN یا CACHE رایت نشود و با پیغام FAILD روبرو شوید که در این مواقع بیشتر کاربران اقدام به دانلود فایل فلش جدید میکنند ، با این فایل ها نیازی به دانلود فایل فلش نیست فقط کافیست فایل SBOOT گوشی مورد نظر را با استفاده از نرم افزار Odin روی گوشی رایت کنید تا مشکل شما حل شود. این فایل ها برای حل مشکل هنگ کردن روی آرم یا بروز خطا در قسمت های پایانی فلش گوشی های سامسونگ کاربرد دارند. حالا یک نمونه کاری که sboot  انجام میدهد را گذاشتیم برداشتن frp یا قفل جمیل با باکس z3x SM-J700H FRP REMOVE DONE NEW SECURITY Searching Samsung USB Flash Interface… detected COM9 Setup co …

دانلود مجموعه فایل های SBOOT برای گوشی های سامسونگ – فری جی اس ام
https://freegsm.ir/sboot/‎Cached22 جولای ۲۰۱۶ … فایل SBOOT چیست؟ SBOOT فایل راه انداز در سیستم عامل اندروید است یعنی زمانی
که برای روشن کردن گوشی کلید پاور را در گوشی های اندرویدی …
فایل sboot چیست | سرزمین خبر – blognewsland.ir
tlgrmechannel.blognewsland.ir/list/فایل+sboot+چیست.html‎Cachedفايل کامبینیشن G920F COMBINATION برای دانگرید و حل مشکل FRP اگه با رایت
فايل کامبینشن با مشکل رایت نشدن sboot مواج میشین این فايل مشکلتون رو حل …
فایل sboot چیست | بیسترینها
cvshop.bistarinha.xyz/list/فایل+sboot+چیست.html‎Cachedدانلود مجموعه فايل های SBOOT برای گوشی های سامسونگ فايل SBOOT چيست؟
SBOOT فايل راه انداز در سیستم عامل اندروید است یعنی زمانی که برای روشن کردن
گوشی …
فایل sboot چیست؟ – رزمن – رز بلاگ
rzmn.rozblog.com/tag/فایل-SBOOT-چیست؟‎Cachedحل مشکل هنگ کردن روی آرم یا بروز خطا در قسمت های پایانی فلش گوشی
سامسونگA800IZ. فایل SBOOT چیست؟ SBOOT فایل راه انداز در سیستم عامل اندروید
است یعنی …
برچسب فایل SBOOT چیست؟ – مرجع دانلود فایل فروش
fileforosh.blogsky.com/tag/فایل-SBOOT-چیست؟‎Cachedحل مشکل هنگ کردن روی آرم یا بروز خطا در قسمت های پایانی فلش گوشی
سامسونگA800IZ. فایل SBOOT چیست؟ SBOOT فایل راه انداز در سیستم عامل اندروید
است یعنی …
فایل-sboot-چیست؟ – فایل ها – کافه فایل سل
failha.cafefilesell.ir/tag-فایل-SBOOT-چیست؟.aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت ‘فایل-sboot-چیست؟’ هستند. حل مشکل هنگ کردن روی
آرمA800IZ · حل مشکل هنگ کردن روی آرمA800IZ. قیمت: ۵,۰۰۰ تومان. توضیحات دانلود.
فروشگاه بزرگ (فریمورز) دانلود مجموعه فایل های SBOOT برای گوشی های …
firmwares.test.com/prod-593407-دانلود+مجموعه+فایل+های+SBOOT+برای+گوشی+های+سامسونگ.html‎Cachedفایل SBOOT چیست؟ SBOOT فایل راه انداز در سیستم عامل اندروید است یعنی زمانی
که برای روشن کردن گوشی کلید پاور را در گوشی های اندرویدی فشار میدهیم اولین …
فایل SBOOT چیست؟
golden-gsm.ir/posts.php?id=473‎Cachedفایل SBOOT چیست؟ شروع شده توسط najisystem , دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت: ۱۷:
۲۵:۴۱٫ امکان بازدید از محتویات سایت تنها برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند وجود …
فایل SBOOT چیست؟ | فروشگاه فایل سقین
seghin.ir/?p=322751‎Cached2 نوامبر ۲۰۱۶ … دانلود پکیج شماره ۴ راه اندازی سایت دانلود به ازای پرداخت،راه اندازی سایت فروش فایل
به همراه آموزش نصب. سپتامبر ۲۰, ۲۰۱۶ …
Duck Dynasty crew to release Christmas CD “What Would Jesus …
www.huffingtonpost.com/…/duck-dynasty-crew-to-rele_b_13788666.html‎CachedDec 22, 2016 … The album titled “What Would Jesus Shoot,” will include the family’s personal
take on many a holiday classic. Here are just some of the tunes …

فایل SBOOT چیست؟ در سایت به روز فایل


لینک منبع و پست :فایل SBOOT چیست؟
http://berooz.flie.ir/%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-sboot-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/
نویسنده وبلاگ بازدید : 128 دوشنبه 04 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

ایسنا: محققان دانشگاه‌های نیویورک و کارولینای شمالی اعلام کردند که تهدید مرگ برای افرادی که تحصیلات ندارند در دنیای امروز می‌تواند شدیدتر باشد.

 محققان آمریکایی:نداشتن تحصیلات می‌تواند منجر به مرگ شود

به نقل از تلگراف، تحقیق انجام شده در دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد که فقدان تحصیلات نیز یکی از عوامل مرگ افراد محسوب می‌شود.

براساس نتایج این تحقیق، افرادی که بدون اخذ مدرک پایان‌دوره، دبیرستان را رها می‌کنند دچار مشکلات روحی و روانی شده و احتمال اینکه بر اثر ساعات کاری زیاد و سوءتغذیه جان خود را از دست بدهند افزایش می‌یابد.

دانشمندان حاضر در این تحقیق، برای تکمیل اطلاعاتشان سوابق افراد را از سال ۱۹۲۵ میلادی بررسی کردند تا بتوانند رابطه‌ای بین میزان تحصیلات افراد و سبک زندگی آنها پیدا کنند.

آنها طی بررسی‌های خود اعلام کردند، مرگ حدود ۱۱۰ هزار نفر از افراد، اگر مدرک دانشگاهی داشتند قابل پیشگیری بوده است.

محققان به این نتیجه رسیدند که با گذشت زمان و افزایش نقش آموزش در زندگی افراد، از میزان برخی موارد خاص در فوت افراد کاسته شده و در واقع بین مرگ‌ومیر و تحصیلات رابطه‌ای مستقیم وجود دارد.

ویرجینیا چنگ از اساتید دانشگاه نیویورک گفت: طبیعتا زمانی که افراد اطلاعات و توان مالی مناسبی داشته باشند می‌توانند بهتر زندگی کنند.

وی افزود: بیش از یک چهارم افراد بین ۲۵ تا ۳۴ سال در آمریکا مدرک دانشگاهی ندارند و این موضوع در کاهش سطح اطلاعات و توانایی مالی آنها به شدت موثر است.

 محققان اعلام کردند که بر اساس یافته‌های آنان هر جامعه‌ای برای آنکه بتواند میزان متوسط عمر خود را افزایش دهد باید به آموزش آکادمیک توجهی ویژه داشته باشد.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

پایگاه خبری خلیج فارسشنیدنی‎‏های هفتگی خلیج فارس؛ فارس دیگر آب به بوشهر نمی دهیم نماینده فراکسیون پایگاه مقالات علمی مدیریتبا سلام خدمت مخاطبین فرهیخته پایگاه مقالات علمی مدیریت این پایگاه حاصل فعالیت های اخبار بانک، بیمه، طلا و ارز بنکرکدام دولت‌ها رکورددار بدهی به بانک‌ها هستند؟ بانک مرکزی سخت گیرتر می شود دلار بر سر روزنامه دنیای اقتصادگـام آخـر اوباما علیـه تحریم‌هـا دنیای اقتصاد در شرایطی که تنها یک روز به آشنایی با قوانین بیمه و کار متا آشنایی با قوانین بیمه و کار یکی از مشکلات اساسی و مبتلا به جامعه ما در روابط کار، بی فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف تحقیق و پژوهــش ویژه کلآس هشتمــی هـآپایه هشتم درس علوم صفحه گفت و گو کنید روغن های مایع مانند روغن زیتون چه مزیتی نسبت به اطلاعات حکمت و معرفتماهنامه فلسفی حکمت و معرفت سخن دبير دفتر ماه گذار ازچه کنيم؟ به که باشيم؟مطالب جالب در باره رياضيمطالب جالب در باره رياضي به نام او که مجموعه زیبا ییهاست روش تحقیق تعريف عملياتي فقراز طريق نمره اي است كه فرد از سئوالات مربوط به اندازه گيري ميزان فقر به مددكاري اجتماعي بررسی چالش ها و مشکلات اجتماعی و روان بررسی چالش ها و مشکلات اجتماعی و روان شناختی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شهراصفهان پاسخ به سوالات بی جواب سریال پس فیلم اثرش رو گذاشته روتون شما برو فیلمتو ببین داداش کسی که به این راحتی مسحور یک فیلم وبلاگ روانشناسی شفای درون آشنائی با روانشناسان بزرگ جهان مری ویتون کالکینز در مارچ در آمریکا به دنیا آمد و در فوریه به خاطر ابتلاء به بیماری آنکس که عاجز از خلق لحظه هاست معلول است تق تق تق نوک عصایش به زمین می‌خورد که مبادا چیزی سر راه باشد و پایش به آن بگیرد و به مقصد این سایت به دستور فیلترینگ مسدود شده است و فقط با دستور فیلترینگ باز میشود برای فعال شدن آشنایی با قوانین بیمه و کار متا آشنایی با قوانین بیمه و کار یکی از مشکلات اساسی و مبتلا به جامعه ما در روابط کار، بی اطلاعی برای خودسازی و تزکیه نفس از کجا باید شروع کرد؟ گنجینه پاسخ مسئله خودسازی، در قرآن کریم با عنوان تزکیه و تزکی مطرح شده و معنای لغوی آن عبارت است از پاک مطالب جالب در باره رياضي مطالب جالب در باره رياضي به نام او که مجموعه زیبا ییهاست پایگاه مقالات علمی مدیریت با سلام خدمت مخاطبین فرهیخته پایگاه مقالات علمی مدیریت این پایگاه حاصل فعالیت های علمی

مطلب نداشتن تحصیلات می‌تواند منجر به مرگ شود! در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :نداشتن تحصیلات می‌تواند منجر به مرگ شود!
http://mofidestan.ir/%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%af-%d9%85%d9%86%d8%ac%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b1%da%af-%d8%b4/
نویسنده وبلاگ بازدید : 159 یکشنبه 03 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

وب سایت نازخاتون: قورمه سبزی غذای خوشمزه و پر طرفدار ما ایرانیهاست، اصل این غذا آذری است، ” قورماق” (ghormagh) نوعی سرخ کردن است که در آن از روغن استفاده نمی شود، ” قورمه” به گوشتی گفته می شود که بدون روغن و با چربی خود گوشت سرخ می شود، قدیم از این نوع گوشت خیلی در منطقه آذربایجان استفاده می شد که معروفترین آن ها شوربای قورمه و قورمه سبزی است.

چون این روش سرخ کردن گوشت کمی وقت گیر و مشکل است به مرور روش طبخ گوشت قورمه سبزی فرق کرده و شده آن چیزی که امروزه باهاش قورمه سبزی پخته می شود، قورمه سبزی در مناطق مختلف ایران با تغییراتی پخته می شود و روش های طبخ آن هم متفاوت است سبزیجات و چاشنی هایی که استفاده می شود و حتی نوع گوشت آن هم فرق می کند.

مواد لازم :

 

  • لوبیا چیتی یا لوبیا قرمز (ترجیحا لوبیا چیتی)     یک پیمانه
  •  سبزی خرد شده     شامل دو سهم تره و یک سهم جعفری: تقریبا ۵۰۰ گرم
  • پودر شنبلیله      دو قاشق غذاخوری
  •  گوشت ران گوسفند یا راسته گوساله      ۵۰۰ گرم
  • پیاز     ۲ عدد
  • لیمو عمانی     ۴ عدد
  • روغن ، نمک و زعفران     مقداری

 

قورمه سبزی تبریزی

طرز تهیه:

۱-لوبیا را از یک ساعت قبل خیس کنید.

۲-سبزی را شسته و خشک کنید بعد بدون روغن آن را تفت بدهید و آن را مداوم هم بزنید، هرچقدر بیشتر سبزی را تفت بدهید رنگ خورش شما تیره تر می شود و به همان اندازه هم ویتامین های آن کمتر می شود!

۳-پیاز را ریز خرد کنید و تفت بدهید تا طلائی شود بعد گوشت را اضافه کنید و تفت بدهید تا جائی که رنگ گوشت تغییرکند ( بستگی به سلیقه خودتان دارد که گوشت را چقدر تفت بدهید من معمولا زیاد تفت می دهم تا کمی سرخ شود ) آب لوبیا را خالی کنید و به همراه سبزی سرخ شده به گوشت اضافه کنید، لیمو عمانی ها را هم بشوئید و روی آن ها چند تا سوراخ ایجاد کنید و بیندازید در قابلمه خورش، حدود ۴ لیوان آب اضافه کنید، حرارت را زیاد کنید تا بجوشد، وقتی جوشید حرارت را کم کنید و اجازه بدهید غذا بپزد، در حین پخت اگر آب آن کم بود آب جوش اضافه کنید، وقتی لوبیا و گوشت هر دو پخته شدند، سپس شنبلیه، نمک و زعفران را اضافه کنید و اجازه بدهید جابیفتد.

۴-هرچقدر خورش بیشتر جابیفتد به همان میزان بیشتر روغن پس می دهد و در عین حال خواص تغذیه ای آن کمتر می شود!

 

نکات:

۱-در پخت خورش قورمه سبزی انتخاب با شماست که غذای سالمی بپزید یا سلامت غذا را فدای زیبائی ظاهری خورش بکنید!

 

۲- نگران زمان پخت همزمان گوشت و لوبیا نباشید، هرکدام که زودتر پخت وا نمی رود این مساله به خاطر وجود لیمو عمانی است بعلاوه اگر گوشت گوساله استفاده کنید زمان پخت آن ها تقریبا” برابر است.

۳-زعفران قابل حذف است ولی توصیه می کنم آن را حذف نکنید چون خورش را خوشمزه می کند.

۴- شما می توانید به جای پودر شنبلیله از خود شنبلیله استفاده کنید به این صورت که داخل ۵۰۰ گرم سبزی این خورش حدود ۱۰۰ گرم شنبلیله استفاده کرده و به همراه سایر سبزیجات سرخ کنید اما به نظر من استفاده از پودر شنبلیه عطر خورش را بهتر می کند، بعضی ها مخصوصا” آذری ها عطر شنبلیه را دوست ندارند در این صورت می شود این سبزی را حذف کرد.

۵- نمک را به هیچ وجه اول به خورش اضافه نکنید چون گوشت را دیر پز می کند.

۶-در تبریز سبزی این خورش فقط جعفری و تره هست اما در سایر مناطق گشنیز و اسفناج هم اضافه می کنند.

۷-تبریزی ها سبزی را ساطوری نمی کنند بلکه ریز خرد می کنیم.

۸- می توانید از لوبیا چشم بلبلی یا لوبیا سفید هم استفاده کنید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

خورش قورمه سبزی طرز تهیه خورشت قورمه سبزیقورمه سبزیخورش قورمه سبزیآموزش پخت خورشت قورمه سبزیطرز تهیه خورش قورمه سبزیخورش طرز تهیه خورش فسنجان، خورش فسنجانطرز تهیه خورش فسنجانفسنجانطرز تهیه خورش فسنجان با گوشت قلقلیخورشت فسنجانطرز تهیه خورش قورمه سبزی فریده سادات نوشته شده در ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۹۲۷ ممنون از دستور عالی قورمه سبزی واقعا دستور طرز تهیه خورشت کرفس مجلسی با طعمی فوق …آشپزیدستور طرز تهیه خورشت کرفس مجلسی با طعمی فوق العاده خوشمزه نمکستان برای این پست خورش قورمه سبزی طرز تهیه خورشت قورمه سبزی قورمه سبزیخورش قورمه سبزیآموزش پخت خورشت قورمه سبزیطرز تهیه خورش قورمه سبزیخورش قورمه طرز تهیه خورش فسنجان، خورش فسنجان طرز تهیه خورش فسنجانفسنجانطرز تهیه خورش فسنجان با گوشت قلقلیخورشت فسنجانطرز تهیه خورش خورش قورمه سبزی فریده سادات نوشته شده در ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۹۲۷ ممنون از دستور عالی قورمه سبزی واقعا جای دستور طرز تهیه خورشت کرفس مجلسی با طعمی فوق العاده خوشمزه آشپزی دستور طرز تهیه خورشت کرفس مجلسی با طعمی فوق العاده خوشمزه نمکستان » برای این پست آموزش طرز

مطلب طرز تهیه خورش قورمه سبزیِ تبریزی در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :طرز تهیه خورش قورمه سبزیِ تبریزی
http://mofidestan.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%b2-%d8%aa%d9%87%db%8c%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%b4-%d9%82%d9%88%d8%b1%d9%85%d9%87-%d8%b3%d8%a8%d8%b2%db%8c%d9%90-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 139 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

        وقتی یک یا چند قسمت از قسمت های یک شکل مورد نظر ما باشد در واقع یک کسر را در نظر گرفته ایم . یک کسر از سه بخش تشکیل شده است . این کسر را چهار پنجم می خوانیم    مناسب برای دانش آموزان، دبیران و اولیا برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید: …

نوشته دانلود پاورپوینت ریاضی سوم ابتدایی مبحث کسر- ۲۷ اسلاید در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود پاورپوینت ریاضی سوم ابتدایی مبحث کسر- ۲۷ اسلاید
http://file-yab.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%b6%db%8c-%d8%b3%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d8%af%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a8-15/
نویسنده وبلاگ بازدید : 148 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

ارتباط ماساژ 6 نقطه پا و سلامتي بدن


خبرگزاري آريا –
تحريک نقاط حساس کف پا، تأثير مثبتي روي گردش خون، فشارخون و … مي گذارد

ارتباط ماساژ ۶ نقطه پا و سلامتي بدن
در بدن انسان ميلياردها پايانه عصبي وجود دارد که تحريک آن ها روي وضعيت جسمي، تأثير مثبتي مي گذارد. اين کار را مي توان با ماساژ دادن يا فشار وارد آوردن روي پايانه عصبي، انجام داد.
تحريک نقاط حساس روي کف پا، تأثير مثبتي روي گردش خون، فشارخون و ميزان هورمون مي گذارد که براي کاهش ميزان استرس و رهايي از بي خوابي مفيد است و در رفع دردهاي بدن، دفع سنگ کليه، درمان ديابت و رفع التهاب استخوان و مفصل موثر است.

اما ۶ نقطه حساس عبارتند از:
– شست پا: آيا دوست داريد لاغر باشيد؟ کافي است هر بار که هوس خوردن ماده غذايي چاق کننده مي کنيد، شست پاي خود را ماساژ دهيد.

– قسمت وسط کف پا: در اين قسمت پايانه عصبي متعددي وجود دارد؛ با ماساژ دادن اين قسمت مي توان استرس را از بين برد و به بهتر شدن تنفس کمک کرد. ماساژ دادن اين قسمت، تأثير مثبتي روي ديافراگم مي گذارد. ديافراگم نوعي عضله گنبدي شکل است که هنگام نفس کشيدن به ريه کمک مي کند تا روند پر و خالي شدن آن بهتر انجام شود.

– بندهاي انگشت شست پا: با ماساژ دادن انتهايي ترين قسمت شست پا «نزديک به کف پا »مي توان فشار و استرس وارد شده به بدن را کاهش داد. اين کار همچنين باعث سلامت غده تيروئيد نيز مي شود. اگر فرد به صورت مداوم در معرض استرس قرار گيرد، عملکرد غده تيروئيد نيز دچار مشکل مي شود.

ماساژ پا,فوايد ماساژ کف پا,نحوه ماساژ پا
با ماساژ قسمت وسط کف پا مي توان استرس را کاهش داد

– قسمت مرکزي شست پا: ماساژ دادن اين قسمت از پا، تأثير مثبتي روي غده هيپوفيز مي گذارد. اين ساختار در مغز، عملکرد غدد ديگر بدن را کنترل مي کند. راه ساده براي تنظيم ميزان هورمون در بدن، فشار دادن يا ماساژ دادن قسمت وسط شست است.

– لبه داخلي کف پا: آيا هميشه احساس خستگي و بي حالي مي کنيد؟ شايد لازم است که غدد آدرنال را تحريک کنيد. براي اين که بدن انرژي بگيرد، قسمت لبه هاي داخلي کف پا را ماساژ دهيد زيرا اعصاب موجود در اين قسمت به غدد آدرنال ارتباط دارد.

– قسمت کنار پاشنه پا: متخصصان مي گويند ماساژ دادن اين قسمت از پا، در دفع سمومي که در بدن تراکم پيدا کرده، موثر است. با ماساژ دادن اين قسمت، سيستم دفع بدن فعال تر مي شود. اين حرکت را به طور منظم انجام دهيد، ميوه و سبزي فراوان نيز مصرف کنيد تا از بدن سم زدايي شود.
منبع: salamatnews.com





لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

جام نیوز درد کف پا، علل و درمان آنسلام من سی و دو سالمه قدم و وزنم هستو از زمانی که ورزش میکنم درد پاهام بیشتر شده ورزش ، تغذیه ، سلامتیشرکت های سیگار از کلماتی مانند سبک یا ملایم استفاده می کنند و پاکت های سیگار را با رنگ آموزش روابط زناشویی،دانستنیهای جنسی،آمیزش …جدیدترین لباس های مجلسی شیک زنانه بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان فروش عمده نمونه سوالات و پاسخنامه سؤالات تستي كليات بهداشت و …نمونه سوالات و پاسخنامه سؤالات تستي كليات بهداشت و اصول بهداشت فردي در خانوادهتکنیک سلامتی درمانهاي عرفاني هاله هاي انرژي …دکترجان هگلین فیزیکدان در زمینه کوانتوم و متخصص سیاست گذاری عمومی بدن ما در حقیقت اگر خارش دارید بخوانید زیباشو دات کامخارش نوعی سوزش در پوست است که موجب خاراندن پوست می‌شود و یکی از شایع‌ترین مشکلات زالودرمانی زالو حيواني است كه به خون خواري معروف است بدني كرمي و حلقوي شكل دارد كه داخل بدنش شبيه بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت پردرآمد فواید خنده برای سلامتی انسان ،خنده و زیباییفواید خنده،خنده و سلامتی ، روانشناسی خنده ، خنده چه فایده هایی دارد؟،چرا باید بخندیم راهکارهایی جهت رسیدن به آرامشتنهایی و انزوا خجالت شدید و دستپاچگی وحشت و ناتوانی بیماری و فشار فیزیکی وحشت نمونه سوالات و پاسخنامه سؤالات تستي كليات بهداشت و اصول نمونه سوالات و پاسخنامه سؤالات تستي كليات بهداشت و اصول بهداشت فردي در خانواده ورزش ، تغذیه ، سلامتی شرکت های سیگار از کلماتی مانند سبک یا ملایم استفاده می کنند و پاکت های سیگار را با رنگ های تکنیک سلامتی درمانهاي عرفاني هاله هاي انرژي چاكراها دکترجان هگلین فیزیکدان در زمینه کوانتوم و متخصص سیاست گذاری عمومی بدن ما در حقیقت محصول راهکارهایی جهت رسیدن به آرامش تنهایی و انزوا خجالت شدید و دستپاچگی وحشت و ناتوانی بیماری و فشار فیزیکی وحشت از زالودرمانی زالو حيواني است كه به خون خواري معروف است بدني كرمي و حلقوي شكل دارد كه داخل بدنش شبيه يك درمان دیسک کمر کمر درد درمان بیماریهای مفاصل و استخوان با عسل مفاصل بدن بی‌سر و صدا و مانند قسمت‌های یک ماشین اعجاب‌آور حرکات بدن را به‌وجود می‌آورند بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها با این کار همسرتان را شگفت زده کنید جدیدترین و آخرین قیمت نرخ ارز،سکه،دلار خانه ایی شیک و فواید خنده برای سلامتی انسان ،خنده و زیبایی فواید خنده،خنده و سلامتی ، روانشناسی خنده ، خنده چه فایده هایی دارد؟،چرا باید بخندیم،رابطه استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان آرشیو سایت علمی تضادها رو درك كنيم سياه و سفيد، سرد و گرم، زشت و زيبا به تضادها فكر كن وقتي كه در طبيعت ممكو منطقه عسلويه و نخل تقي مقدمه حدود سال پيش كه به بندرعباس مي رفتم در سر راهم

مطلب ارتباط ماساژ ۶ نقطه پا و سلامتي بدن در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :ارتباط ماساژ ۶ نقطه پا و سلامتي بدن
http://mofidestan.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d9%85%d8%a7%d8%b3%d8%a7%da%98-6-%d9%86%d9%82%d8%b7%d9%87-%d9%be%d8%a7-%d9%88-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa%d9%8a-%d8%a8%d8%af%d9%86/
نویسنده وبلاگ بازدید : 192 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

ترجمه ی فارسی به انگلیسی رشته ی شیمی توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته از دانشگاه های تراز بالای کشور و با بالاترین کیفیت صورت می گیرد.   آدرس وب سایت:   www.chemtranslators.ir   شماره تماس:     09037869368 ایمیل:    Chemtranslators@yahoo.com تلگرام:   telegram.me/Chemtranslators …

ترجمه فارسی به انگلیسی شیمی در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :ترجمه فارسی به انگلیسی شیمی
http://docz.ir/%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c-%d8%b4%db%8c%d9%85%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 150 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

حسابـرسی به عنـوان معیـاری بـرای بـیـان واقعیـت‌هـای اقتـصـادی ۶صفحه صورت‌های مالی باید پدیده‌های تجربی را تشریح نمایند. از این رو لازم است در جستجوی قوانین و تئوری‌هایی باشیم که اجازه می‌دهند (از نظر علمی) آن پدیده‌ها را پیش‌بینی کنیم. به طور خلاصه، همانطور که به نظر می‌رسد که حسابداری هم بر آن دلالت داشته باشد، هدف اصلی باید حسابداری کردن موضوعات و پدیده‌های تجربی باشد. و او در ارتباط با حسابرسی می‌گوید: ما باید از خود بپرسیم که چگونه پدیده‌های تجربی را حسابرسی کنیم؟ و این سؤال بسیار اساسی در زمینه واقعیت‌نگری در فرآیند حسابرسی تلقی می‌شود. به ویژه اینکه حسابداری اطلاعات تاریخی و گذشته‌نگر باید شرحی از پدیده‌های تجربی باشند که صحت آن‌ها ممکن است با مراجعه به شواهدی که خارج از حوزه کنترل و تأثیر تهیه‌کنندگان آن است ایجاد اطمینان‌بخشی را  مهیا سازد.   و همچنین راد می‌گوید: گزارشگری مالی باید دارای یک هدف برای تشریح واقعیت اقتصادی باشد و او حسابرسی را به عنوان فرآیند رسیدگی ب …

نوشته حسابـرسی به عنـوان معیـاری بـرای بـیـان واقعیـت‌هـای اقتـصـادی اولین بار در فایل دانش پدیدار شد.


لینک منبع و پست :حسابـرسی به عنـوان معیـاری بـرای بـیـان واقعیـت‌هـای اقتـصـادی
http://filedanesh.ir/%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%80%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b9%d9%86%d9%80%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b9%db%8c%d9%80%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%80%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%80%db%8c%d9%80/
نویسنده وبلاگ بازدید : 112 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

فرمت فایل :power point( قابل ویرایش) تعداد اسلاید: ۳۱ اسلاید                   •توجه به نفوذ روز افزون سیستم های هیدرولیکی در صنایع مختلف وجود پمپ هایی با توان و فشار های مختلف بیش از پیش مورد نیاز است . پمپ به عنوان قلب سیستم هیدرولیک انرژی مکانیکی را که توسط موتورهای الکتریکی، احتراق داخلی و … تامین می گردد به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند. در واقع پمپ در یک سیکل هیدرولیکی یا نیوماتیکی انرژی سیال را افزایش می دهد تا در مکان مورد نیاز این انرژی افزوده به کار مطلوب تبدیل گردد. •فشار اتمسفر در اثر خلا نسبی بوجود آمده به خاطر عملکرد اجزای مکانیکی پمپ ، سیال را مجبور به حرکت به سمت مجرای ورودی آن نموده تا توسط پمپ به سایر قسمت های مدار هیدرولیک رانده شود. •حجم روغن پر فشار تحویل داده شده به مدار هیدرولیکی بستگی به ظرفیت پمپ و در نتیجه به حجم جابه جا شده سیال در هر دور و تعداد دور پمپ دارد. ظرفیت پمپ با واحد گالن در دقیقه یا لیتر بر دقیقه بیان می شود. …

منبع پاورپوینت درباره پمپ های هیدرولیكی سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پاورپوینت درباره پمپ های هیدرولیكی
http://filemofid.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%be%d9%85%d9%be-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%db%8c%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%84%db%8c%d9%83%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 89 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۳۰   بخشی از متن مقاله حیات سیاسى فاطمه (س) این بخش خود شامل سه فصل است. فصلى ازآن در موردمشى سیاسى فاطمه (س) است. و در آن سعى داریم از راه و روشى که فاطمه (س) در زندگى به کار مى‏گرفت و از آینده‏نگرى او بحث کنیم و سپس جلوه‏هاى مشى سیاسى او سخن گفته و اعلام حق او، صراحت لهجه‏اش، احتجاج و توبیخش، بى‏اعتنائیش، از سیاست مات کردن او بحث خواهیم کرد و حاصل مشى او را در عرصه سیاست عرضه خواهیم داشت . فصل دوم آن در موردحق‏طلبى‏هاى فاطمه (س) است و در آن از جریان سقیفه و تلاش مخالفان در این راه و کوشش و تلاشى که براى سرکوب کردن على (ع) بکار برده‏اند بحث کرده و دور نماى آینده و اندیشه او را در گشودن باب مبارزه مورد بررسى قرار داده و از تلاش فاطمه (س) در احقاق حق خود و على (ع) سخن خواهیم گفت و از استنصارهاى او بحث خواهیم کرد . و بالاخره فصل آخر آن در مورد مبارزات فاطمه (س) است و در آن پس از ذکر مقدمه‏اى از ه …

منبع دانلود مقاله کامل درباره زندگی سیاسی حضرت فاطمه (س) سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود مقاله کامل درباره زندگی سیاسی حضرت فاطمه (س)
http://filemofid.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%ad/
نویسنده وبلاگ بازدید : 56 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

به گزارش صبحانه، تحقیق در مورد خرید برخی از ملزومات زندگی کاری بسیار عقلانی است. این موضوع در مورد بعضی از دستگاه‌های مصرفی مانند گوشی نیز صدق می‌کند. مثلا برای خرید یک گوشی ممکن است افراد صرفا به سیستم عامل دقت کنند و یا اینکه قدرت پردازنده، صفحه نمایش و مشخصات دوربین نیز برایشان حائز اهمیت باشد. اما این داستان برای لپ تاپ‌ها قدری متفاوت است، چرا که لپ‌تاپ‌ها مصارفی حرفه‌ای‌تر از گوشی‌ها دارند و دامنه سخت افزاری آن‌ها نیز به مراتب بیشتر و انتظار هر کاربر از یک لپ تاپ ممکن است کاملا متفاوت باشد.

سال ۲۰۱۶ پر بود از لپ ‌تاپ‌هایی رده بالا با مشخصه‌هایی مانند: سخت افزار قوی، طراحی زیبا، بدنه‌ فلزی و باریک، صفحه نمایش با وضوح زیاد و همچنین انعطاف پذیری بالا.

برخی از لپ تاپ‌های عرضه شده دارای کیبورد‌های مفهومی بودند، کیبورد‌هایی سرد و بی روح که راه خود را از راه آزمایشگاه‌های R&D به دست مصرف کننده رساندند. همچنین بعضی از لپ تاپ‌ها از پردازنده‌های منسوخ شده‌ای بهره می‌بردند. به علاوه اینکه، جانمایی عجیب وب‌کم و حذف برخی از پورت‌های محبوب از نقاط ضعف آن‌ها محسوب می‌شد. چنین لپ تاپ‌هایی به جای اینکه لپ تاپ سال ۲۰۱۶ باشند، به یک محصول فاقد مزیت تجاری تبدیل شده‌اند.

آشنایی با بهترین تبلت های سال 2016 +عکس

مک بوک پرو ۲۰۱۶ ممکن است جزو بهترین‌های سال پیش باشد؛ طراحی مدرن، استفاده از ویژگی Touch bar، عدم به‌کار بردن پورت‌های USB قدیمی، استفاده از درگاه Thunderbolt و پورت‌های کارت SD از ویژگی‌های برجسته آن است. مک بوک ۱۲ اینچی را می‌توان به عنوان مک بوک ایر جدید در نظر گرفت؛ اما ضعف‌هایی دارد. این لپتاپ به اندازه‌ی مک بوک ایر قوی نیست و تنها از یک درگاه USB از نوع C پشتیبانی می‌کند. با اینکه USB-C تکنولوژی جدیدی است، ولی هنوز خیلی از دستگاه‌ها این استاندارد را ندارند.

اما مک بوک‌ها لپ تاپ‌هایی با مزیت تجاری بالا هستند و اقبال خوبی بین کاربران دارند. لپ تاپ‌های رده بالای ویندوزی نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و برخی از آن‌ها به شدت توصیه می‌شوند؛ اما بعضی نیز با ضعف‌هایی همراه هستند.

آشنایی با بهترین تبلت های سال 2016 +عکس

 HP Spectre X360 لپ تاپ رده بالایی است که مجهز به نسل هفتم پردازنده اینتل است و هر دو پورت USB نوع A و C را پشتیبانی می‌کند؛ اما فاقد اسلات کارت SD و درگاه HDMI است.

آشنایی با بهترین تبلت های سال 2016 +عکس

لپ تاپ Lenovo Yoga 910 دارای صفحه نمایش ۴K است که به لطف تکنولوژی لولای بندساعتی «watchband hinge» سبب می‌شود تا لپ تاپ چرخش ۳۶۰ درجه‌ای داشته باشد، مضاف بر اینکه لنوو آن را به پردازنده‌های سری Core i نسل هفتم اینتل مجهز کرده است. اما نقاط ضعفی هم دارد و آن هم، یک فن پر سر و صدا و صفحه کلیدی آزار دهنده است.

آشنایی با بهترین تبلت های سال 2016 +عکس

از طرفی سرفیس بوک‌ها خیلی عالی بودند؛ اما ضعف‌هایی نیز داشتند. آن‌ها مقداری از لحاظ وزنی سنگین هستند و قیمتی بالایی نیز دارند.

آشنایی با بهترین تبلت های سال 2016 +عکس

لپ تاپ Dell XPS 13 می‌تواند نزدیک‌ترین گزینه به لپ تاپ منتخب ۲۰۱۶ باشد، اما جانمایی وب کم بسیار عجیب و نامتعارف است و ضعف دیگر آن فقدان سنسور اثر انگشت و حسگر دوربین برای احراز هویت است؛ اما ویندوز ۱۰ سازگاری خوبی بر روی این دستگاه دارد.

سیستم عامل مک در حال حاضر بسیار کاربر پسند است و دستیار صوتی سیری نقطه عطف آن محسوب می‌شود. اما یکی از اشکالات جدیدی که مک اخیرا با آن روبرو شده، چیزی جز بدافزار‌های جاسوسی و باجگیر نیست. این اتفاق در ماه مارس گذشته برای سیستم عامل مک افتاد.

در کل چیزی می‌توان نتیجه گرفت که لپ تاپ‌ها در سال ۲۰۱۶ کامل نبودند؛ اما هر کدام برای مصارف خاصی ساخته شده بودند. به همین دلیل نمی‌توان لپ تاپ کاملی را برای سال ۲۰۱۶ نام برد.

از خانواده مک‌ها، مک بوک ایر باریک بود و بدنه شفافی داشت و به قابلیت‌های زیادی مجهز بود؛ اما مک بوک پرو کاربر‌پسند‌تر نشان داد و پورت‌های بیشتری را نسبت به مک بوک ایر داشت و همچنین جوانب مثبت بیشتری برای ساخت آن در نظر گرفته شد.

از لپ تاپ‌های مجهز به سیستم عامل ویندوز، لپ تاپ‌های زیر ۵۰۰ دلار خیلی خوب نبودند و بیشتر از اینکه حرفه‌ای باشند، برای مصارف خانگی ساخته شدند. از طرفی ThinkPadها برای مصارف کسب و کار ارائه شدند و اولترا بوک‌های ویندوزی برای طرفداران ویندوز، قدرت و زیبایی بیشتری را به ارمغان آورند.

در واقع باید دید هدف مصرف کننده از لپ تاپ چیست. آیا به دنبال پورت‌های بیشتر است، قابلیت خواندن کارت SD برایش حائز اهمیت است، می‌خواهد لپ تاپی‌ داشته باشد تا برنامه‌های سنگین را در آن اجرا کند یا برای مصارف اینترنتی به آن نیازمند است.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

آشنایی با بهترین لپ تاپ های سال عکسلپ تاپ می‌تواند نزدیک‌ترین گزینه به لپ تاپ منتخب باشد، اما جانمایی وب کم آشنایی با بهترین لپ تاپ های سال عکس …لپ تاپ می‌تواند نزدیک‌ترین گزینه به لپ تاپ منتخب باشد، اما جانمایی وب کم آشنایی با بهترین لپ تاپ های سال عکس آشنایی با لپ تاپ می‌تواند نزدیک‌ترین گزینه به لپ تاپ منتخب باشد، اما جانمایی وب کم کوار کواره آشنایی با بهترین لپ تاپ های سال عکسآشناییبابهترینلپتاپهایلپ تاپ می‌تواند نزدیک‌ترین گزینه به لپ تاپ منتخب ۲۰۱۶ باشد، اما جانمایی وب کم آشنایی با بهترین تبلت های سال عکسدر این مقاله نگاهی به نقاط ضعف و قوت بهترین لپ‌ تاپ‌های ارائه شده در سال می بهترین لپ‌تاپ‌های سال آفتابموبایل‌های هوشمند با همه لپ‌تاپ‌های سال جدید، بهترین لپ‌تاپ‌های سال آشنایی با بهترین تبلت های سال عکس …آشناییبابهتریندر این مقاله نگاهی به نقاط ضعف و قوت بهترین لپ‌ تاپ‌های ارائه شده در سال می آشنایی با بهترین لپ‎تاپ های سال آشنایی با بهترین لپ‎تاپ به سبک ۵۰ سال پیش عکس بهترین فبلت‌های سال آشنایی با بهترین لپ تاپ های سال عکسآشنایی با بهترین لپ تاپ های سال عکس آشناییباهایلپسالتاپعکسبهترینبهترین لپ‌تاپ‌های سال عکس …اخبار کامپیوتر و تکنولوژیبهترین لپ‌تاپ‌های سال عکس سال سال پس برای آشنایی با بهترین لپ‌تاپ‌های آشنایی با نسل مدرن مینی لپ تاپ‌ ها در بازار ایران قیمت اگر چه مینی لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت که زمانی از محبوب‌ترین‌های بازار کامپیوترهای شخصی بهترین روش های تمیز کردن صفحه نمایش کامپیوتر و لپ تاپ بهترین روش های تمیز کردن صفحه نمایش کامپیوتر و لپ تاپ برای تمام کاربران کامپیوتر اتفاق بهترین تبلت های جهان در سال تصاویر بهترین تبلت های جهان آمازون، سامسونگ، گوگل، اپل و مایکروسافت در حال حاضر دارای پنج مورد از آشنایی با اپلیکشین آکا آکابانو بهترین ساعت های هوشمند سال آکاایران با پایان یافتن سال به نظر می رسد که ساعت های راهنمای تصویری آشنایی با انواع کابل سرخه تَله این یکی کابل مشهوری است با آقای آشنا شوید ایشان نقش مهمی را در زندگی شبکه ای ما بازی آشنایی با تبلت های برتر بازار قیمت تبلت های برتر بازار تبلت سیستم عامل های آندرویدتلات سامسونگ تبلت ال جی گوشی بهترین سایت مدو زیبایی اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول رنگ مودکلرهتناسب اندامرژیم معرفی و آشنایی با قابلیت های کارت های اس دی معرفی و آشنایی با قابلیت های کارت های اس دی کارت های حافظه یکی از ویژگی های فنی در اغلب راهنمای خرید لپ تاپ مخصوص بازی و عکس بخش پردازشی لپ‌تاپ‌ها نیز طبیعتا از سیل تغییرات صورت‌پذیرفته در این رده برکنار نبوده و شهر سخت افزار بررسی و اخبار سخت افزار ، لپ تاپ و تبلت بزرگترین سایت تخصصی سخت‌افزار، اورکلاک، لپ‌تاپ، تبلت، اسمارت‌فون و فناوری‌های دیجیتال

مطلب آشنایی با بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۱۶ +عکس در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :آشنایی با بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۱۶ +عکس
http://mofidestan.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2016-%d8%b9%da%a9%d8%b3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 60 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :  PowerPoint  ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد  اسلاید۳۴     n قاب بندی ( Framming )   n کنترل خطاهای انتقال   n کنترل جريان(تنظيم سرعت فرستنده و گيرنده)   n کنترل دستيابی به خط (Mac)   n خدمات اين لايه می تواند ”اتصال گرا“ يا ”بدون اتصال“ باشد.     لینک دانلود  کمی پایینتر میباشد   …

نوشته پاور پوینت در مورد لايه اتصال داده ها اولین بار در فایل فوری پدیدار شد.


لینک منبع و پست :پاور پوینت در مورد لايه اتصال داده ها
http://filefori.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%84%d8%a7%d9%8a%d9%87-%d8%a7%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%84-%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 54 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

فرمت فایل :power point( قابل ویرایش) تعداد اسلاید: ۳۷ اسلاید                   آيين‌نامه‌ حفاظت‌ و بهداشت‌ عمومي‌ در كارگاه‌ها ماده‌ ۱: كليه‌ كارگاه‌هاي موجود و كارگاه‌هايي‌ كه‌ در آتيه‌ تاسيس‌ مي‌شوند بايد مقررات‌ عمومي‌ مربوط‌ به‌ حفاظت‌ و بهداشت‌ كار را كه‌ در اين‌ آيين‌نامه‌ مقرر مي‌شود طبق‌ ماده‌ ۴۸ قانون‌ كار رعايت‌ نمايند. فصل‌ اول‌ – ساختمان‌ ماده‌ ۲: ساختمان‌ كارگاه‌ها و كارخانه‌ها بايد با وضع‌ آب‌ و هواي‌ محل‌ متناسب‌ باشد. ماده‌ ۳: براي‌ هر كارگر در كارگاه‌ حداقل‌ بايد ۱۲ متر مكعب‌ فضا منظور گردد و فضاي‌ اشغال‌ شده‌ به‌وسيله‌ ماشين‌ آلات‌ يا ابزار و اثاثيه‌ مربوط‌ به‌كار همچنين‌ فضاي‌ بالاتر از ارتفاع‌ سه‌ متر جزء فضاي‌ …

نوشته پاورپوینت درباره آیین نامه حفاظت ساختمان در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پاورپوینت درباره آیین نامه حفاظت ساختمان
http://file-yab.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa/
نویسنده وبلاگ بازدید : 62 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)



مفیدستان:

دیروز شرکت MSI در مراسمی در هتل پارسیان اوین از جدیدترین مادربردهای خود در ایران رونمایی کرد. در این مراسم شرکت پردیس صنعت سیاره سبز که با نام تجاری گرین شناخته می‌شود به‌عنوان شریک تجاری جدید MSI در ایران برای ارایه مادربوردهای این شرکت معرفی شد. در ابتدای این مراسم یک مسابقه گیمینگ جذاب در میان حضار برگزار شد که به نفر اول کارت گرافیک GTX 1060 و به نفر دوم یک هدست گیمینگ اهدا شد.

مراسم اصلی با خوش آمدگویی آغاز شد و آقای نوجوان در رابطه با تاریخچه و فعالیت‌های شرکت پردیس صنعت سیاره سبز گفت:

نشان تجاری GREEN در سال ۱۳۷۵ برای تولید و عرضه قطعات و تجهیزات الکترونیکی، کامپیوتری و زیست محیطی در ایران به ثبت رسید. هدف اولیه نشان تجاری GREEN، تمرکز بر روی تجهیزات زیست محیطی بود و به تدریج و بنا بر کاستی‌های بازار سخت افزار و با حفظ هدف اولیه خود، از سال ۱۳۷۷ اقدام به تولید و عرضه کیس و پاور کامپیوتری، مطابق با بالاترین سطح استانداردهای روز جهانی و سازگار با الزامات زیست محیطی و بهره‌وری انرژی نمود.

پس از سخنرانی آقای نوجوان، رئیس بخش بازاریابی شرکت پردیس صنعت سیاره سبز بر روی صحنه آمده و توضیحاتی در رابطه با جایگاه رسانه‌های خبری ارایه کرد:

هدف از برگزاری این مراسم بر ۳ اصل استوار بوده که دیدار با اهالی رسانه و همدلی بیشتر با آن‌ها، هم‌افزایی بیشتر شرکت سیاره سبز و MSI با حوزه خبر و همچنین معرفی محصولات جدید را شامل می‌شود. شرکت سیاره سبز تصمیم گرفته تا محصولات جدیدی را وارد بازار کند که در همین راستا قراردادی با شرکت MSI منعقد کرده است.

بعد از اعلام چشم‌انداز شرکت MSI در ایران، آقای شالی‌کاریان برای صحبت در رابطه با محصولات و مشخصات فنی آن‌ها وارد شد و جزئیات بیشتری از محصولات جدید ارایه نمود:

امروز مراسم معرفی مادربوردهای جدید MSI در ایران با آخرین چیپ‌ست‌ها بوده و همانگونه که می‌دانید اینتل از جدیدترین پردازنده‌های خود یعنی سری “Kaby Lake” و چیپ‌ست‌های سری ۲۰۰ شامل Z270 ،H270 و B250 رونمایی کرده است. در این مراسم به معرفی قابلیت‌ها و امکانات این محصولات جدید خواهیم پرداخت. مادربرد گیمینگ M7 با چیپ‌ست Z270 امسال در نمایشگاه CES موفق به کسب جایزه شده است.

آقای شالی‌کاریان در ادامه به بررسی ویژگی‌های متمایزکننده مادربردهای گیمینگ MSI نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار پرداخت و گفت:

یکی از قابلیت‌های ویژه این محصولات Mystic Light نام دارد که با استفاده از آن و برنامه مخصوص Gaming App می‌توان نورپردازی مادربرد را شخصی‌سازی کرده و آن را با محصولات شرکت‌‌های دیگر نیز هماهنگ نمود در این محصولات پورت‌های USB جداگانه برای اتصال هدست‌های واقعیت مجازی درنظر گرفته شده است. ویژگی‌های صوتی بی‌شماری برای این مادربردها وجود دارد که می‌توان به تکنولوژی مخصوص برای کاهش نویز و افزایش کیفیت صدا اشاره کرد.

در میان سخنرانی سوالاتی از حضار پرسیده شد و به افرادی که پاسخ درستی را اعلام کردند، جوایزی اهدا شد.

در نهایت نماینده بخش فروش MSI بر روی صحنه رفت و از برنامه این شرکت در آینده برای ایران سخنرانی کرد.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار فناوری و تکنولوژیآخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با سامسونگ گلکسی نوشته شده توسط مهدی ده مصاحبه اختصاصی با مدیر عامل سونی موبایل در ایران…مصاحبهاختصاصیبامدیرمصاحبه اختصاصی با مدیر عامل سونی موبایل در ایران اکسپریا یکی از بهترین گوشی‌های اخبار فناوری و تکنولوژی آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با سامسونگ گلکسی نوشته شده توسط مهدی ده نبی مصاحبه اختصاصی با مدیر عامل سونی موبایل در ایران اکسپریا مصاحبهاختصاصیبا مصاحبه اختصاصی با مدیر عامل سونی موبایل در ایران اکسپریا یکی از بهترین گوشی‌های دنیاست

مطلب گزارش آی‌تی‌رسان از معرفی مادربردهای جدید MSI در ایران در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :گزارش آی‌تی‌رسان از معرفی مادربردهای جدید MSI در ایران
http://mofidestan.ir/%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%a2%db%8c%e2%80%8c%d8%aa%db%8c%e2%80%8c%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 69 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۱۴   بخشی از متن مقاله زندگی نامه سهراب سپهری سهراب سپهری شاعر و نقاش معاصر ایران در ۱۵ مهر ماه ۱۳۰۷ در کاشان پا به عرصه حیات گذشت و در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران درگذشت. وی پس از طی تحصیلات شش ساله ابتدایی در دبستان خیام کاشان (۱۳۱۹) و متوسطه در دبیرستان پهلوی کاشان (خرداد ۱۳۲۲) و به پایان رساندن دوره ی دو ساله ی دانشسرای مقدماتی پسران (خرداد ۱۳۲۴)، در آذر ۱۳۲۵ به استخدام اداره ی فرهنگ کاشان در آمد. در شهریور ۱۳۲۷ در امتحانات ششم ادبی شرکت نمود و دیپلم دوره ی دبیرستان خود را دریافت نمود. سپس به تهران آمد و در دانشکده ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران به تحصیل پرداخت و هم زمان به استخدام شرکت نفت در تهران در آمد که پس از هشت ماه کار استعفا کرد. سپهری در سال ۱۳۳۰ نخستین مجموعه ی شعر نیمایی خود را به نام «مرگ رنگ» انتشار داد. در سال ۱۳۳۲ از دانشکده هنرهای زیبا فارغ التحصیل شد و به دریافت نشان درجه ی اول علمی نیز نایل آمد. در …

دانلود تحقیق کامل درباره زندگینامه سهراب سپهری در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :دانلود تحقیق کامل درباره زندگینامه سهراب سپهری
http://docz.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b3%d9%87/
نویسنده وبلاگ بازدید : 66 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

            لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل : Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه :۲۰۱   بخشی از متن مقاله چكيده: مسأله بروز خسارات و نحوه جبران آن از ديرباز بشريت را به فكر اين انداخت تا نسبت به ايجاد منبع تامين كننده خسارات به خصوص در موارديكه با تنگدستي و ناتواني يا مجهول بودن و عدم دسترسي به عامل ورود زيان اقدام نمايند و از طريق گسترش فكر تعاون و همياري بين مردم و دخالت دولت ها در پرداخت و جبران ضرر و زيان از طريق تاسيس نهاد بيمه و گسترش صندوق هاي تعاون اجتماعي و با توسعه مسئوليت هاي جمعي به جاي مسئوليت فردي كوشيد تا حتي الامكان خسارات ناشي از مسئوليت مدني اشخاص در موارديكه خطا و تقصير عامل ورود زيان چه به عنوان يك فرد و شخص حقيقي اجتماع و چه از طريق يك شخص حقيقي يا حقوقي زير مجموعه حاكميت دولت ها را بلا جبران نگذارد اهميت اين موضوع به خصوص در حقوق اسلام از طريق ايجاد قواعد فقهي و مباني جديد جبران خسارات منجر به  ايجاد نهادهاي جايگزين جهت پرداخت ضرر و زيان اشخاص گرديد. مقدمه: گسترش صنعت وتجارت درقر …

منبع دانلود مقاله کامل درباره بروز خسارت و نحوه جبران آن در حقوق اسلام سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :دانلود مقاله کامل درباره بروز خسارت و نحوه جبران آن در حقوق اسلام
http://filemofid.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%ae%d8%b3%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88-%d9%86/
نویسنده وبلاگ بازدید : 81 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

نقش هنر و ادبیات در آموزش دینی و قرآن  فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: ۳۴         مقدمه اگر تاریخ را ورق بزنیم و جوامع مختلف را مورد کنکاش قرار دهیم ، نهادهای متعددی را در آن جوامع خواهیم یافت که کارشان آموزش دین بوده است و ما نتیجه می گیریم که « دین » همزاد انسان و یک نیاز قطعی و واقعی برای او بشمار می آید و انتقال آن به نسل های آینده در زمره انتقال میرا ث فرهنگی جوامع است لذا در پی آن آموزش دین نیز یک مسأ له ویژه می شود ، زیرا این مسأله یک گرایش عمومی برای اولیاء است که دین خود را مثل هر میراث دیگر به فرزندان خویش انتقال دهند ، ماده ۲۶ اعلامیه حقوق بشر این اولویت را در انتخاب نوع تربیت ، برای اولیاء به رسمیت می شناسد و علاوه بر آن معلمان بیشماری هستند که آموزش دین را بعنوان رسالتی اصلاح طلبانه دنبال می کنند بعلاوه بر آنکه کنجکاوی در باره دین و گرایش به آن یک رغبت قطعی و فطری در کودکان شناخته شده است که این علاقه و رغبت عموماً در سالهای پایانی دبستان بروز و شدت بیشتری پیدا می کند با این وجود آموزش درس دینی و قرآن  در نظام آموزشی ما یک مسأله ب …

نوشته نقش هنر و ادبیات در آموزش دینی و قرآن در سایت فایل یاب

دانلود فایل, مقاله , تحقیق,پروژه,فایل آموزشی,برنامه,نرم افزار,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :نقش هنر و ادبیات در آموزش دینی و قرآن
http://file-yab.ir/%d9%86%d9%82%d8%b4-%d9%87%d9%86%d8%b1-%d9%88-%d8%a7%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%af%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%88-%d9%82%d8%b1%d8%a2%d9%86-3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 81 سه شنبه 28 دی 1395 نظرات (0)

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۱۲ فهرست مطالب مقدمه   مشخصات فنی نیروگاه   سوخت   سیستم خنک کن   سیستم تصفیه آب   سیستم تصفیه آب جهت برج خنک کن   سیستم تصفیه آب جهت تولید بخار   ترانسفورمرها و تغذیه داخلی نیروگاه   کندانسور   ژنراتور   ساختار نیروگاه اتمی   ماده سوخت   نرم کننده‌ها   میله‌های مهارکننده   مواد خنک کننده یا انتقال دهنده انرژی حرارتی   طرز کار نیروگاه اتمی مقدمه نیروگاه حرارتی جهت تولید انرژی الکتریکی بکار می‌رود که در عمل پره‌های توربین بخار توسط فشار زیاد بخار آب ، به حرکت در آمده و ژنراتور را که با توربین کوپل شده است، به چرخش در می‌آورد. در نتیجه ژنراتور انرژی الکتریکی تولید می‌کند. نیروگاه حرارتی به مقدار زیادی آب نیاز دارد. در نتیجه در محلهایی که آب به فراوانی یافت می‌شود، ترجیحا از این نوع نیروگاه استفاده می‌شود. چون انرژی الکتریکی را به …

تولید الکتریسیته – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/تولید_الکتریسیته‎Cached
Similarروش پایه او هنوز هم برای تولید الکتریسیته مورد استفاده قرار می گیرد:
الکتریسیته با … هستند که با گرداندن شفت آنها البته با یک سری ملاحظات می توان
برق تولید کرد. …. امروزه تحقیقات زیادی روی توسعه پیل های سوختی انجام شده است
که سبب …
تحقیق درباره نیروگاه برق – وب سایت برق
ok13661114.blogsky.com/1393/11/22/post-174/‎Cachedشروع: تولید برق فرآیندی است که طی آن اشکال دیگر انرژی به انرژی الکتریکی
تبدیل میشود. اصول پایه تولید الکتریسیته در طی دهه ۱۸۲۰ و اوایل دهه ۱۸۳۰ توسط …
تحقیق کنید در یک نیروگاه برق آبی، چگونه برق تولید می شود؟
www.asemankafinet.ir/…/تحقیق-کنید-در-یک-نیروگاه-برق-آبی-چگونه-برق-تولید-می-شود-.aspx‎Cachedتحقیق کنید در یک نیروگاه برق آبی، چگونه برق تولید می شود؟ ,تحقیق کنید در
یک نیروگاه برق آبی، … سطح آب نبایستی از حداقل مقدار مورد نیاز پائین تر بیاید.
انواع نيروگاههاي توليد برق | مرکز تحقیقات و فناوری اتوماسیون …
autoir.ir/page.php?id=367‎Cached
Similarسيستمهاي انرژي بيوماس بايد براي توليد برق مورد مطالعه قرار گيرند بخصوص
هنگام حرارت دادن فضولات در توليد برق براي كاربرد در فرآيندهاي صنعتي يا تركيب

(naser javan) – تحقیق در مورد برق – blogfa.com
jakvart.blogfa.com/post-4.aspx‎Cached
Similar1. مقدمه. پيدايش صنعت برق در جهان: در ميان همه وسايلي كه براي تهيه و تبديل انرژي
ابداع شد، برنده نهايي را بايد ماشين‌هاي توليد و مصرف كننده انرژي برقي دانست.
تحقیق در مورد چگونگی تولید برق در نیروگاه های جزر و مدی – دانلود مقاله
www.downloadarticle.ir/…/تحقیق-در-مورد-چگونگی-تولید-برق-در-نیروگ/‎Cached
Similarدانلود مقاله درباره تولید برق در نیروگاه جزر و مد از سری مقالات برق و الکترونیک با
۱۷۳ صفحه و فرمت اجرایی Word می خواهیم در این مقاله به چگونگی تولید برق در …
تحقیق درباره برق
www.bargozideha.com/tag/تحقیق-درباره-برق‎Cached
Similarتحقیق درباره برق مقدمه پيدايش صنعت برق در جهان: در ميان همه وسايلي كه براي تهيه و
تبديل انرژي ابداع شد، برنده نهايي را بايد ماشين‌هاي توليد و مصرف كننده انرژي …
روش های تولید برق در جهان – آفتاب
www.aftabir.com/articles/…/روش-های-تولید-برق-در-جهان‎Cached
Similar23 جولای ۲۰۰۸ … از انواع دیگر تکنولوژی های مورد مطالعه برای تولید برق می توان به تولید … اما مطالعه
و تحقیق برای گسترش سیستم های الکتروشیمیایی که تحت …
تحقیق درباره ی نیروگاه های تولیدکننده برق – روژمان
keyvan0.parsiblog.com/posts/1/‎Cached14 فوریه ۲۰۱۲ … ۱- نیروگاه حرارتی: از اواخر قرن نوزدهم بشر برای تولید الکتریسیته از نیروگاه های
حرارتی استفاده می کند. در این نیروگاه ها ابتدا زغال سنگ مصرف …
تحقیق در مورد توليد برق | دانلود مقاله پروژه فایل رایگان
shopping.downloadproje.ir/تحقیق-در-مورد-توليد-برق/‎Cached15 ا کتبر ۲۰۱۶ … لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه۱۲ فهرست مطالب مقدمه مشخصات فنی نیروگاه …

نوشته تحقیق در مورد توليد برق اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :تحقیق در مورد توليد برق
http://doclink.ir/%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d9%88%d9%84%d9%8a%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d9%82-2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 101 جمعه 24 دی 1395 نظرات (0)

 پلاگین Sourcerer PRO   یکی از افزونه های مناسب برای وارد کردن کدهای برنامه نویسی به محتوای سایت جوملا می باشد. شما می توانید با استفاده از پلاگین Sourcerer PRO   به آسانی کدهای برنامه نویسی خود را در بخش ویرایشگر جوملا وارد کنید و با زدن دکمه Insert Code می توانید کدهای برنامه نویسی را وارد کنید. و بعد از ذخیره اجرای آن را در سایت می بینید و اگر  هم اشکالاتی داشته باشید آن اشکالات را به راحتی می توانید برطرف کنید، و می توانید از انواع کد نویسی برای سایت استفاده کنید، مانند:  php   , css , javascript می توانید آنها را در ماژول ها ،  مجموعه ها، تگ ها و هر جای دیگر سایت قرار دهید. و کاربران زیادی از پلاگین Sourcerer  PRO استفاده  می کنند.  نکته : برای دانلود این افزونه با قیمت مناسب تر و دسترسی به آپدیت های این افزونه به صورت مرتب وارد این لینک شوید. ویژگی های پلاگین Sourcerer PRO :     پشتیبانی از کدنویسی HTML در داخل محتواها     پشتیبانی از کدنویسی CSS در داخل محتواها     پشتیبانی از کد …

منبع پلاگین وارد کردن کد های برنامه نویسی Sourcerer PRO 6.0.2 برای جوملا ۳ سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :پلاگین وارد کردن کد های برنامه نویسی Sourcerer PRO 6.0.2 برای جوملا ۳
http://filemofid.ir/%d9%be%d9%84%d8%a7%da%af%db%8c%d9%86-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%da%a9%d8%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c-sourcerer-pro/
نویسنده وبلاگ بازدید : 64 جمعه 24 دی 1395 نظرات (0)

عنوان :فایل اسکچاپ یک اتاق خواب محتویات :طراحی یک اتاق خواب والدین به همراه جزییات همراه با رندر کار  …

منبع فایل اسکچاپ یک اتاق خواب ۵ سایت فایل مفید

 

خرید فایل,تحقیق,مقاله,پروژه,آموزشی,برنامه,طراحی,جزوه,کتاب و...


لینک منبع و پست :فایل اسکچاپ یک اتاق خواب ۵
http://filemofid.ir/%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%d8%b3%da%a9%da%86%d8%a7%d9%be-%db%8c%da%a9-%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8-5/
نویسنده وبلاگ بازدید : 858 چهارشنبه 22 دی 1395 نظرات (0)

بازی Rise of Nations یک بازی استراتژی جنگی تمام عیار است. بازی به صورت غیر نوبتی یا Real-Time است. بازی پیش روی شما تمامی پهنه تاریخ را پوشش می دهد. شما بازی را با یک شهر کوچک در دوران باستان آغاز می کنید. پس از جمع آوری مقدار مناسبی از منابع می توانید زیر ساخت های شهر خود را برای تبدیل کردن آن به یک شهر بزرگ بنا کنید. سپس تحقیقات علمی خود را برای گسترش فناوری شروع کنید. شگفتی های دنیا مثل اهرام مصر و برج ایفل را بنا کنید و در نهایت قدرت خود را در سراسر جهان بگسترانید. ویژگی های نسخه توسعه دهنده Thrones and Patriots: نسخه توسعه دهنده Thrones and Patriotsدارای ویژگی های زیادی نسبت به نسخه اصلی بازی است که فقط بعضی از این ویژگی ها را به شما معرفی میکنیم. شاید در نگاه نخست تفاوتی بین نسخه اصلی و نسخه توسعه دهنده احساس نکنید ! اما جالب است بدانید نسخه توسعه دهنده دارای شش تمدن جدید شامل : آمریکایی ها ، هندی ها ، پارس ها ، ایروکس ، لاکوتا ، و هلندی ها میباشد . ۲۰ واحد جدید و سه عجایب جدید جهان نیز اضافه شده است . همچنین میتوانید از سیستم های دولتی مانند : جمهوری ، استبدادی ، کمونیسم و دموکر …

دانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise of …
bazifa.test.com/prod-646567-دانلود+بازی+ظهور+تمدن+ها+به+همراه+نسخه+توسعه+دهنده+دوبله+فارسی+Rise+of+Nations+Extended+Edition+Fa…‎Cachedدانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise of Nations
Extended Edition Farsi). دانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله
فارسی …
دانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise of …
filedoc1.blogsky.com/1395/08/12/post-1253/‎Cached2 نوامبر ۲۰۱۶ … دانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise of Nations
Extended Edition Farsi) بازی ظهور تمدنها تمامی پهنه تاریخ را پوشش می …
دانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise of …
file.cellfull.ir/?p=31865‎Cached2 ژانويه ۲۰۱۷ … دانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise of Nations
Extended Edition Farsi). دانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه …
دانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise of …
filesell1.esy.es/product/646567‎Cachedدانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise of Nations
Extended Edition Farsi) نسخه توسعه دهنده Thrones and Patriotsدارای ویژگی های
زیادی …
دانلودفیلم هندی دل دار ه عاشق دوبله فارسی
quiz.blogsreader.tk/…/دانلودفیلم+هندی+دل+دار+ه+عاشق++دوبله+فارسی.html‎Cachedدانلود بازی اسلحه مرگبار دوبله فارسی (The Sum Of All Fears Farsi) …. دانلود بازی
ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise of Nations Extended …
دانلود بازی شیطان در گذر زمان دوبله فارسی (Clive Barkers Jericho Farsi)
www.nextgallery.ir/دانلود-بازی-شیطان-در-گذر-زمان-دوبله-فار/
۲۰ نوامبر ۲۰۱۶ … دانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise of Nations
Extended Edition… دانلود بازی اسلحه مرگبار دوبله فارسی (The Sum …
بایگانی‌ها دانلود بازی دوبله – صفحه ۳ از ۳ – دانلود فایل و مقاله رایگان
ghalamfestival.ir/freeproject/tag/دانلود-بازی-دوبله/page/3/‎Cachedدانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise of Nations
Extended Edition Farsi) بازی Rise of Nations یک بازی استراتژی جنگی تمام عیار
است.
دانلود بازی ظهور تمدن ها نسخه فارسی – لینک گردی
farsweekly.ir/news/دانلود-بازی-ظهور-تمدن-ها-نسخه-فارسی‎Cachedدانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise of Nations
Extended Edition Farsi). 912. بازی آنلاین ظهور تمدن ها|بازی آنلاین فلش. بازی آنلاین

دانلود بازی با دوبله فارسی ۲۰۱۳ بایگانی – دانلود ۳
download3.skyf.ir/tag/دانلود-بازی-با-دوبله-فارسی-۲۰۱۳/‎Cached19 ا کتبر ۲۰۱۶ … دانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise of Nations
Extended Edition Farsi) بازی Rise of Nations یک بازی استراتژی …
دانلود بازی با دوبله فارسی ۲۰۱۳ – دانلود مستقیم
word-amade.ir/tag/دانلود-بازی-با-دوبله-فارسی-۲۰۱۳/‎Cachedفایل شماره ۶۴۶۹۱۷ با موضوعات دانلود بازی دوبله فارسی , دانلود بازی دوبله … طمع:
مرز تاریکی دوبله فارسی (Greed: Black Boreder Farsi) با موضوعات دانلود بازی
دوبله … نام دانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise of
Nations …

نوشته دانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise Of Nations Farsi) اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دانلود بازی ظهور تمدن ها به همراه نسخه توسعه دهنده دوبله فارسی (Rise Of Nations Farsi)
http://doclink.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b8%d9%87%d9%88%d8%b1-%d8%aa%d9%85%d8%af%d9%86-%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%aa/
نویسنده وبلاگ بازدید : 67 دوشنبه 20 دی 1395 نظرات (0)


تین‌نیوز| نشریه بلومبرگ به مناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی دست به انتشار ۲۰ مقصد سفر عمده در جهان زده و ایران نیز در کنار کشورها و شهرهایی همچون پرتغال، مصر، ماداگاسکار، لندن، کیپ‌تاون و… در این فهرست جای گرفته است. در این لیست به آن دسته از کشورهای جهان که در سال جدید میلادی مورد توجه قرار خواهند گرفت، اشاره شده است. پیش از این نیز ایران در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در لیست مقاصد پیشنهادی برخی رسانه‌های معتبر دیگر قرار گرفته بود. به باور کارشناسان، معرفی ایران در چنین رسانه‌هایی می‌تواند بیانگر فرصت‌های فراوان پیش روی گردشگری ایران و اقبال گردشگران غربی به کشور باشد. گزارش بلومبرگ با اشاره به فرصت‌های سفر در سال جاری و با توجه به اطلاعات جمع‌آوری‌شده از قیمت هتل‌ها با استفاده از گوگل و آگاهی‌های دیگری که از متخصصان سفر در سراسر جهان دریافت شده است، ارزان‌ترین و گران‌ترین زمان‌ها برای سفر به جذابترین مناطق جهان را برشمرده است.

 
چرا ایران؟
این گزارش درباره ایران نوشته است: «برای مسافران، مساله دیدن ایران نیست بلکه چگونگی سفر به این کشور پیش از آن است که ازدحام گردشگران در این کشور بیشتر شود.» بلومبرگ در گزارش خود، فرآیند تقاضای ویزا در ایران را بلندمدت و پیچیده دانسته و خاطرنشان کرده است: «شهروندانی از ایالات متحده، کانادا و بریتانیا در تورها باید اسکورت شوند و مسافران باید کدهای پوششی خاصی را رعایت کنند. با این حال به حرف ما اطمینان کنید. دیدن این کشور ارزشش را دارد.» این گزارش در ادامه به توافق هسته‌ای اشاره کرده و افزوده است: «از زمان توافق هسته‌ای در سال ۲۰۱۷، چند شرکت سفر به ایران راه‌اندازی شده و خطوط هوایی معتبر اروپایی پروازهای خود را به این کشور از سر گرفته‌اند. در سفرهای شرکت کینگ به ایران، گردشگران می‌توانند به بازار کرمان بروند و از کاخ‌ها و مسجدهای موزاییک‌کاری‌شده در اصفهان دیدن کنند. همچنین مکان‌های تاریخی مانند شهر سلطنتی پرسپولیس را می‌بینند که قدمت آن به ۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد. به گفته برایان آلن، متخصص آسیا در شرکت سوبک، این نوع محل‌ها را در هیچ ‌جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید و همین امر منجر به برگزاری تورهایی به مقصد ایران در طول چهار سال گذشته شده است.»
بلومبرگ به غذاهای ایرانی و مهمان‌نوازی مردم نیز اشاره کرده و نوشته است: «به گفته آلن، یک هنجار فرهنگی در ایران وجود دارد که میهمانان جنبه الهی دارند و حبیب خدا دانسته می‌شوند. من غالبا می‌شنوم که مردم می‌گویند در سراسر جهان هرگز خوشامدگویی و استقبالی نظیر این کشور ندیده‌اند.» به نوشته بلومبرگ، بهترین زمان سفر به ایران اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر است؛ زمانی که وضعیت آب و هوایی برای بازدید از محل‌های فضای آزاد کشور مناسب است. همچنین در این گزارش ماه‌های نامناسب برای سفر به ایران، ایام تعطیلات و رمضان دانسته و دو هفته پایانی ماه مارس و ژوئن نیز به این موارد اضافه شده‌اند.
 
سه مقصد نخست
سریلانکا از دیگر مقاصدی است که در گزارش بلومبرگ به آن اشاره شده است. براساس این گزارش، در پارک ملی «یالا» در این کشور، پلنگ‌های بسیاری یافت می‌شوند؛ چیزی که در تورهای آفریقایی به ندرت می‌توان دید. البته این تنها دلیل برای دیدن سریلانکا نیست. علاوه‌بر آن، بلومبرگ به خرابه‌های باستانی «انگکور وات» و فرصت دیدن نهنگ‌های آبی و کوهان‌دار از سواحل شرقی این کشور اشاره کرده است که موجب شگفتی گردشگران خواهد شد. فنلاند نیز در رده بعدی معرفی از سوی بلومبرگ قرار گرفته است. پایتخت این کشور، هلسینکی، در سال ۲۰۱۷ و در یکصدمین سال تاسیس خود یک هتل بزرگ به نام سنت جورج را در تابستان سال جاری افتتاح می‌کند که به ساختمان‌های تاریخی قرن نوزدهم شباهت دارد و به دقت توسط معماران طراحی شده است. اما هیجان اصلی این کشور در «لپلند» قرار دارد که در آن ماجراجویان شکار می‌توانند تجارب شگفت‌انگیزی داشته باشند. طبق این گزارش در سال ۲۰۱۷ فنلاند از محیط‌زیست بکر خود استفاده خواهد کرد. پرتغال نیز دیگر کشور مهم در این فهرست است. براساس گزارش بلومبرگ، وضعیت پرتغال در گردشگری اروپا رو به بهبود است و لیسبون از این نظر اهمیت یافته است. جنبه هنری این شهر در این زمینه بی‌تاثیر نبوده است.
 
مقاصد بکر در لیست بلومبرگ
از سوی دیگر، نقش کشورهای آسیایی در گردشگری سال ۲۰۱۷ با دیده شدن نام میانمار در فهرست بلومبرگ، پر اهمیت به نظر می‌رسد. این کشور در سال ۲۰۱۲ به دنبال نیم قرن آشوب سیاسی، مرزهای خود را باز و به فهرست کشورهای مهم گردشگرپذیر صعود کرد. از نظر کارشناسان گردشگری بلومبرگ، مالت دیگر مقصد جذاب سال ۲۰۱۷ خواهد بود. این کشور امسال به احتمال زیاد رشد قابل قبولی در گردشگری خواهد داشت. طبق این گزارش، پس از اظهار این مطلب که والتا پایتخت مالت، به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۸ انتخاب خواهد شد، خانه‌های متروکه به سبک باروک در این کشور بسیار مهم شده‌اند و بازگشایی آنها به عنوان کسب و کارهای کوچکی در این کشور محسوب می‌شوند. گزارش بلومبرگ، پرو را نیز در لیست مقاصد مهم سال ۲۰۱۷خود جای داده است. این گزارش تاکید کرده است که با توجه به بهبود زیرساخت‌ها در این کشور، دسترسی به این مکان‌ها راحت‌تر شده است.

سایر مقاصد اصلی که در این فهرست آمده‌اند، سن بارتلمی، روآندا و هامبورگ هستند. کلمبیا نیز در این گزارش، میان مقاصد جذاب سال ۲۰۱۷ قرار گرفته است. طبق گزارش بلومبرگ، این کشور در نهایت، دغدغه در مورد سایه تهدیدات امنیتی را کنار گذاشته و امسال می‌تواند سالی باشد که مسافران از سراسر جهان ویژگی‌های خارق‌العاده این کشور را از دره کورکورا که کهنسال‌ترین درختان نخل در آن قرار دارد، تا صحرای تاتاکوآ که کمتر شناخته شده است، کشف کنند. این گزارش با اشاره به مصر و اهرام چنین ادامه داده است: «اکنون زمان رفتن به مصر است که سال‌ها تحت نا‌آرامی‌های سیاسی و اجتماعی قرار داشت اما به تازگی دوباره گردشگران به آن توجه کرده‌اند. علاوه‌بر افزایش امنیت، بسیاری از شرکت‌های اقامتی دارای برند، شروع به همکاری مجدد با مصر کرده‌اند. » جزایر تورکس و کایکوس با داشتن یکی از زیباترین سواحل، هتل‌های مجلل و پروازهای دائمی از ایالات متحده از جمله مقاصد جذاب سفر از دیدگاه بلومبرگ خواهد بود.

براساس این گزارش، ژاپن نیز در سال‌جاری مورد توجه گردشگران قرار خواهد گرفت، اما سفر به آن در صورت آشنا نبودن به زبان ژاپنی برای گردشگران تا حدودی مشکل‌ساز است. در راستای تلاش برای المپیک ۲۰۲۰، این کشور در جهت رفع این مشکل نیز تلاش می‌کند. یکی دیگر از مقاصد آفریقایی مهم در فهرست بلومبرگ، ماداگاسکار است. تنوع خارق‌العاده این جزیره آن را در حد و اندازه جزایر گالاپاگوس قرار می‌دهد. دیگر مقاصدی که از دید بلومبرگ دور نمانده‌اند، شامل شهر لندن در انگلستان، کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی، تورنتو در کانادا، شانگهای در چین و میامی در ایالات متحده آمریکا می‌شوند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپناخیز آلمان برای کسب رتبه نخست تجارت با ایران آلمان در طول سال های پس از پیروزی انقلاب تک شات اخبار داغ فناوریتک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنا خیز آلمان برای کسب رتبه نخست تجارت با ایران آلمان در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تک شات اخبار داغ فناوری ویدیو ویدیو مقایسه شیائومی و سامسونگ گلکسی در ثانیه به زبان فارسی در این ویدیوی

مطلب «ایران» در لیست مقاصد پیشنهادی بلومبرگ در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :«ایران» در لیست مقاصد پیشنهادی بلومبرگ
http://mofidestan.ir/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d9%82%d8%a7%d8%b5%d8%af-%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%a8%d9%84%d9%88%d9%85%d8%a8%d8%b1/
نویسنده وبلاگ بازدید : 58 دوشنبه 20 دی 1395 نظرات (0)


مسلما در هنگام نوشتن لیست خرید هفتگی خود اگر موادی که در این مدت تمام کرده‌اید را بدانید، کار شما بسیار راحت‌تر می‌شود. اگر از موجودی محصولات موجود در خانه اطلاعی نداشته باشید برای تنظیم لیست خرید خود دچار مشکل خواهید شد، البته با تهیه دستگاه GeniCan که به سطل زباله شما متصل می‌شود قادر به رفع این مشکل هستید.

genican-barcode-scanner-for-garbage-cans-02

این گجت که به لبه سطل زباله متصل می‌شود انرژی خود را از طریق باتری تامین کرده و همچنین قادر به اتصال به شبکه ارتباطی بی‌سیم (WIFi) است. هر بار که شما وسیله‌ای را درون سطل زباله خود می‌اندازید، این دستگاه بارکد آن را اسکن کرده و به‌صورت خودکار آن را به لیست خرید شما اضافه می‌کند. GeniCan قادر است تا برخی لوازم که به‌طور منظم مصرف می‌شوند مانند کاغذ توالت یا شیر را بدون دخالت کاربر به‌صورت خودکار از سایت آمازون خریداری کند.

دستگاه GeniCan

این دستگاه تمامی وسایلی که دور می‌اندازید را به لیست خرید شما اضافه نمی‌کند، برای مثال محصولاتی که فاقد بارکد هستند را کاربر می‌تواند با فرمان صوتی دستگاه GeniCan را فعال کرده تا آن را به لیست خرید اضافه کند. علاوه‌بر ویژگی‌های ذکر شده این دستگاه قادر به اشتراک‌گذاری لیست خرید تهیه شده میان تمامی اعضای خانواده است. این گجت که با سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است با قیمت ۱۵۰ دلار پیش‌ فروش می‌شود و در اواخر پاییز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دستگاه GeniCan




لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند ، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند

مطلب GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند! در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :GeniCan، دستگاهی که لیست خرید شما را باتوجه به زباله‌ها به‌روز می‌کند!
http://mofidestan.ir/genican%d8%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%da%a9%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%ac%d9%87-%d8%a8/
نویسنده وبلاگ بازدید : 79 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)


اواخر بهار بود که اپل از آیفون ۷ به همراه آیفون ۷ پلاس با رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، رزگلد، مشکی و جت بلک رونمایی کرد.

به گزارش صبحانه، اما اخیرا شایعاتی درباره آمدن آیفون ۷ با رنگ آبی نیز به گوش می‌رسد و به تازگی وب‌سایت Weibo عکس‌هایی از آیفون ۷ با رنگ آبی و نوار آنتن مشکی رنگ منتشر کرده است که خیلی زیبا به نظر می‌رسند.
 
تصاویری از آیفون 7 آبی رنگ به بیرون درز کرد

یکی از این عکس‌های منتشر شده، آیفون آبی را در جعبه شیکی که آرم اپل در داخل درب آن حک شده است، نشان می‌دهد.iphone-7-4به نظر می‌رسد اپل قصد ایجاد تغییراتی در سنت‌های پیشین خود دارد تا بتواند مشتریان بیشتری را در بازار چین و هند بدست آورد. یکی از این تغییرات نیز ارتقا دادن حافظه پایه از ۱۶ به ۳۲ گیگابایت بوده و به تازگی حدس و گمان‌هایی نیز درباره آمدن آیفون ۸ قرمز رنگ به بازار مطرح شده است!
 

تصاویری از آیفون 7 آبی رنگ به بیرون درز کرد

همان‌طور که می‌دانید آیفون ۷ مجهز به نمایشگر ۴٫۷ اینچی رتینا اچ دی با لمس سه بعدی (۳D touch)، چیپ پردازشی چهار هسته‌ای اپل A10 فیوژن، دوربین جدید ۱۲ مگاپیکسلی iSight با لنز ۶ المنتی، دریچه دیافراگم f/1.8، سنسورهای پر سرعت (۶۰ درصد سریع‌تر، ۳۰ درصد کارایی بهتر)، ضبط فایل‌های ویدیویی ۴K و فلش Quad LED است،
 

تصاویری از آیفون 7 آبی رنگ به بیرون درز کرد

همچنین این گوشی اپل دوربین جدید ۷ مگاپیکسلی فیس تایم در جلو، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی انتخابی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های این محصول نیز می‌توان به سیستم عامل آی او اس ۱۰، گواهینامه IP67 در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، دکمه جدید هوم، اسکن اثر انگشت (لمسی) و باتری غیر قابل جدا شدن آن، اشاره کرد.

منبع : دیجی رو



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

الف تصاویری از آیفون آبی رنگ به بیرون درز کرداواخر بهار بود که اپل از آیفون به همراه آیفون پلاس با رنگ‌های نقره‌ای، طلایی تصاویری از آیفون آبی رنگ به بیرون درز کرد خبر …همان‌طور که می‌دانید آیفون مجهز به نمایشگر اینچی رتینا اچ دی با لمس سه بعدی تصاویری از آیفون آبی رنگ به بیرون درز کرد یکی از …تصاویری از آیفون آبی رنگ به بیرون درز کرد تصاویری از آیفون آبی رنگ به بیرون درز کردمهتاب –تصاویری از آیفون ۷ آبی رنگ به بیرون درز کردتصاویریازآیفون۷آبیرنگ هایی از آیفون با رنگ آبی و تصاویری از آیفون ۷ آبی آبی رنگ به بیرون درز کرد تصاویری از آیفون آبی رنگ به بیرون درز کرد …تصاویریازآیفوناواخر بهار بود که اپل از آیفون به همراه آیفون پلاس با رنگ‌های نقره‌ای، طلایی تصاویری از آیفون ۷ آبی رنگ به بیرون درز کرد شمار از عبارات کلیدی تصاویری از آیفون آبی رنگ به بیرون درز کرد تذکر کاربر محترم این بخش تصاویری از آیفون آبی رنگ به بیرون درز کرد …تصاویری از آیفون آبی رنگ به بیرون درز کرد تصاویری از آیفون آبی رنگ به بیرون درز کرد تصاویری از آیفون ۷ آبی رنگ به بیرون درز کرد …تصاویریازآیفون۷اواخر بهار بود که اپل از آیفون ۷ به تصاویری از آیفون ۷ آبی رنگ به بیرون کرد به تصاویر آیفون با رنگ آبی و مشکی به بیرون درز کردبرندهااپل مشکی به بیرون درز کرد جدید اپل از رنگ آبی نیز اپل رنگ آیفون رنگ آیفون تصویر رنگ مشکی گوشی هوشمند به بیرون درز کردگوشیهوشمندرنگمشکیبه تازگی تصاویری به بیرون درز در آیفون ؛ دلیل به بیرون درز کرد تک شات اخبار داغ فناوری تک شات، اخبار داغ فناوری به همراه ویدیوهای جذاب از جدیدترین گجت‎ها و بازی‎ها ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه عصر ايران اگر قادر به ترک سیگار نیستید، بهتر است پس از غذا خوردن چند ساعت صبر کنید و سپس سیگار بکشید ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ تاپ،تلویزیون،دوربین عکاسی به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ باز هم هدف انتقادات قرار بگیرد اما این بار نوت در معرض نبوده منتخب تصاویر مسابقه‌ی عکاسی مسافر نشنال جئوگرافیک در سال ۲۰۱۶ شاید آغاز آشنایی اکثر کاربران ایرانی با مجموعه‌ی عظیم نشنال جئوگرافیک از طریق برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات آموزش تصویری به جای استفاده از ولتاژ ولت مستقیم تغذیه ، کافیست سیم و پنل را به یکدیگر متصل کنید تا جنازه سران رژیم پهلوی در سردخانه پزشکی قانونی فیلم به گزارش پارسینه، بعد از اعدام برخی از سران رژیم پهلوی از جمله نعمت الله نصیریرئیس ساواک جزئیات بیشتر از اظهارات احمدی‌نژاد در جلسه خصوصی با رهبر انقلاب ازبارهبرانقلاب روزنامه جمهوری اسلامی جزئیات بیشتری از جلسه احمدی نژاد با مقام معظم رهبری را منتشر کرد گوشی هواوی معرفی شد میان رده ای قدرتمند با قیمت امروز هواوی از گوشی میان رده جدید در کشور چین پرده برداشتمحصولی که پیش از این هم

مطلب تصاویری از آیفون ۷ آبی رنگ به بیرون درز کرد در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :تصاویری از آیفون ۷ آبی رنگ به بیرون درز کرد
http://mofidestan.ir/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-7-%d8%a2%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d9%86%da%af-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%db%8c%d8%b1%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%b1%d8%b2-%da%a9/
نویسنده وبلاگ بازدید : 71 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)


پاکسازی پوست با برداشتن آلودگی‌ها و دانه‌های سرسیاه سطح پوست موجب رسیدن اکسیژن به لایه زیرین پوست شده و پوست را زیباتر و شاداب‌تر می‌کند.

برای داشتن پوستی زیبا لازم است تا از
آن مراقبت کنیم و از اولین اقداماتی که لازم است در زمینه مراقبت از پوست صورتمان
به کار گیریم پاکسازی آن می‌باشد. پاکسازی با روش‌های مختلفی ازجمله استفاده از کرم‌ها
و ماسک‌ها، بخور سرد و گرم و یا روش میکرو انجام می‌شود. در ادامه با فواید و
مراحل پاکسازی پوست صورت بیشتر آشنا می‌شویم.

فواید پاکسازی پوست

پوست اولین سد دفاعی بدن محسوب می‌شود و
چند وظیفه مهم را بر عهده دارد که یکی از این وظایف دفع سموم بدن و مواد زیان آور از
طریق پوست است که به طور عمده از طریق غدد عرق موجود در پوست صورت می‌گیرد.

بنابراین
پوست شما از هر نوعی که باشد باید هر
۲۰ روز یک بار پاکسازی روی آن انجام شود تا تمام منافذش تمییز شود. پاکسازی باعث می‌شود
آلودگی‌های سطحی و لایه اضافی که بر اثر نشستن گرد وغبار بر روی پوست به وجود آمده
است از بین برود، دانه‌های سر سیاه از سطح پوست برداشته شود و مواد معدنی و اکسیژن
دار به لایه درم پوست (لایه‌ای درونی که زیر سطح پوست قرار دارد و حاوی کلاژن است)
برسد. در نتیجه این عمل باعث جوان سازی، تازه و شاداب شدن پوست می‌شود.

روش‌های پاکسازی پوست صورت

پاکسازی پوست با استفاده از اسید میوه

یکی از روش‌های با اهمیت در پاکسازی
پوست چرب
یا خشک استفاده از انواع اسیدهای میوه‌ای که تحت عنوان آلفاهیدروکسی اسید یا
AHA نامیده می‌شوند،
می‌باشد. اسیدهای میوه‌ای امروزه در غلظت‌های بالا توسط پزشکان تجویز می‌شود و در غلظت‌های
کم مثلا تا ۲۰ درصد در بسیاری از کرم‌های لایه بردار وجود دارد که بدون نسخه برای پاکسازی
صورت در منزل استفاده می‌شود.

  • می‌توانید برای پاکسازی پوست خود از اسیدسالسیلیک
    ۲ تا ۵ درصد و یا از اسید میوه ۱۰ تا ۱۵ درصد استفاده کنید. به این ترتیب که شب‌ها
    اسیدهای میوه ۱۰ درصد را روی صورت‌ بگذارید و صبح‌ها بشوید. این عمل باعث می‌شود یک
    لایه بی‌مصرف روی پوست از بین ببرد. بعد از پاک‌سازی اگر پوست خشک است، باید حتما از
    مرطوب‌کننده استفاده شود و اگر پوست چرب است که احتیاج به چیز خاصی نیست، بنابراین
    کار خاصی نیست که شخص لازم باشد انجام دهد. در ضمن این کِرِم‌های اسید میوه جدا از
    پاک‌سازی پوست، روشن‌کننده هم هستند، یعنی بعد از یک مدت استفاده از آن سطح پوست شفاف
    و رنگ پوست روشن می‌شود و همچنین بافت‌های میانی پوست را ترمیم و بازسازی می‌کند.
پاکسازی پوست، پاکسازی پوست چرب، فواید پاکسازی پوست

پاکسازی پوست با بخور

برای پاکسازی با بخور گرم بهتر است مراحل
زیر را رعایت کنید:

۱- پاک
کردن صورت با پنبه و شیر پاک کن

  • در این مرحله به جای شیر پاک کن می‌توان
    برای پوست‌های خشک از شیر، برای پوست‌های چرب از آبلیمو، و برای پوست‌های معمولی از
    ماست استفاده کنید.
  • طرز کشیدن پنبه باید از پایین به بالا باشد.

۲- تمیز
کردن صورت با پنبه و لوسیون

  • توجه کنید روی تمام لوسیون‌ها نوشته شده
    که مخصوص چه نوع پوستی است لازم به ذکر است که لوسیونی که مناسب همه نوع پوستی است
    عرق شاطره و کاسنی است.

۳- ماساژ
صورت

  • این عمل باعث به جریان افتادن هر چه بهترخون
    در پوست شده و به صورت، شادابی و زیبایی می‌بخشد.
  • برای ماساژ دادن می‌توانید از روغن ماساژ
    یا روغن بچه استفاده کنید. همچنین ماساژ باید با دو انگشت بلند و بسیار آهسته انجام
    گیرد.

۴- بخور
دادن صورت

  • به مدت ۲۰ دقیقه پوست صورت را بخور دهید.

۵- بیرون
آوردن جوش‌های سر سیاه

  • در مقابل آیینه و با استفاده از انگشت دو
    شست خود که دور آن‌ها دستمال کاغذی پیچیده‌اید جوش‌های سر سیاه را به آهستگی بیرون
    بیاورید.
  • برای بیرون آوردن جوش‌های سفید از سوزن
    ضد عفونی شده با الکل استفاده کنید.
  • بعد از اتمام کار حتما با پنبه آغشته شده با الکل صورتتان را ضد عفونی کنید.

۶- استفاده
از ماسک‌های طبیعی

  • یک ماسک مناسب نوع پوستتان مثل ماسک خیار
    و گلاب را به مدت ۲۰ دقیقه روی صورت خود قرار دهید و سپس صورت را با آب سرد بشویید.

۷- زدن
کرم مرطوب کننده به پوست صورت

پاکسازی پوست صورت، پاکسازی پوست خشک، پاکسازی با بخور، میکرودرم

پاکسازی پوست با روش میکرو

میکرو
روشی است که به وسیله یک دستگاه به نام میکرودرم ابریشن انجام می‌شود. این
دستگاه دارای یک کانال بلند با پوشش سری پلاستیکی است که روی پوست صورت کشیده می‌شود.
هنگام انجام میکرو ۲ عمل انجام می‌شود. اول؛ کشش پوستی (ساکشن پوست) که با فشار منفی
ایجاد شده توسط دستگاه است و دوم؛ پاشیدن پودر هیدروکسید آلومینیم بر سطح پوست.

  • طی عمل پاکسازی به وسیله دستگاه میکرو اگر
    دقیق و کامل طی چند جلسه انجام شود، می‌توان:
  • میزان ترشح چربی پوست را تا اندازه‌ای تنظیم کرد.
  • ضایعات پوستی مرتبط با آکنه یا جوش صورت را تخلیه
    و پاک کرد.
  • لک‌های پوستی ایجاد شده ناشی از جوش‌ها، نور آفتاب،
    تغییرات هورمونی (دارویی، حاملگی، و…) را کمتر کرد.
  • جوشگاه‌ها یا عمق فرو رفتگی‌های ناشی از جوش را تا
    اندازه‌ای کاهش داد.
  • با تحریک سلول‌های فیبروبلاست و تولید کلاژن تا اندازه‌ای
    از افزایش و عمق چین و چروک پوست جلوگیری کرد.
  • تعداد و فاصله جلسات پاکسازی به تشخیص پزشک
    متخصص پوست معمولا از ۳ تا ۷ جلسه به فاصله یک تا ۲ ماه است.
  • قرمزی مختصر و پوسته ریزی
    ملایم صورت تا چند روز پس از میکرو طبیعی است که طی این مدت، مصرف ضدآفتاب و مرطوب‌کننده‌های
    فاقد چربی می‌تواند در کاهش پوسته ریزی و قرمزی پوست موثر باشد.

به زیبایی و سلامتی جسم و روحتان اهمیت بدهید و مراقب خودتان باشید.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

پاکسازی پوست برای انواع پوست ها زیباشو دات کامطرز پاکسازی پوست برای انواع پوست ها پوست شما از هر نوعی که باشد باید حتما هر ۲۰ روز یک پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش صورت…ماسک صورتلک صورتپوست زیبا آرایش صورتتاتوپوستجوش صورتدرمان جوش صورتانواع ماسک زیبایی پوست و صورت با ۱۰ روش کم هزینه و آسانزیبایی پوست و صورت با ۱۰ روش کم هزینه و آسان پوست پوست صورتضدعفونی کردن پوستشادابی و روش‌های پاکسازی کبد و خون در روز نیک صالحی …به گزارش نیک صالحی به نقل از مردمانمنظور از پاکسازی کبد این است که آن را برای پاکسازی ماسک صورت، انواع ماسک صورت، ماسک موانواع ماسک صورت جوان کننده پوست ماسک صورت کدو حلوایی برای زیبایی پوست فواید ماسک هشت روش خانگی برای درمان جوش صورت و پوستممکن است از اینکه درمان جوش های صورت خود را در خانه و مهمتر از آن در آشپزخانه ، پیدا روش هاي زيبايي ودرخشندگي صورتچگونه صورت خود را درخشان كنيم روش هاي زيبايي ودرخشندگي صورت آرايش موفق آرايشي است كه دوره پاکسازی بدن از استروئیدها پایگاه …افشین پاسخ در تاريخ اسفند ۲۸ام ۱۳۹۳ ۱۰۳۱ سلام دوستان برای پاکسازی کبد هم رژیم غذائی متخصص زيبايي ليفت پوست هایفوکلینیک زیبایی و جوانسازي پوست الف تمامي اشكالات پوست صورت در ناحيه عميق دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو و زیبایی،درمان …دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو و زیبایی،درمان چین و چروک دائمی پوست،درمان لک صورت و پاکسازی پوست برای انواع پوست ها زیباشو دات کام طرز پاکسازی پوست برای انواع پوست ها پوست شما از هر نوعی که باشد باید حتما هر ۲۰ روز یک بار پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش صورت،درمان جوش صورت ماسک صورتلک صورتپوست زیبا آرایش صورتتاتوپوستجوش صورتدرمان جوش صورتانواع ماسک صورت زیبایی پوست و صورت با ۱۰ روش کم هزینه و آسان زیبایی پوست و صورت با ۱۰ روش کم هزینه و آسان پوست پوست صورتضدعفونی کردن پوستشادابی و جوانی روش‌های پاکسازی کبد و خون در روز به گزارش نیک صالحی به نقل از مردمانمنظور از پاکسازی کبد این است که آن را برای پاکسازی همه ماسک صورت، انواع ماسک صورت، ماسک مو انواع ماسک صورت جوان کننده پوست ماسک صورت کدو حلوایی برای زیبایی پوست فواید ماسک زردچوبه هشت روش خانگی برای درمان جوش صورت و پوست ممکن است از اینکه درمان جوش های صورت خود را در خانه و مهمتر از آن در آشپزخانه ، پیدا کنید روش هاي زيبايي ودرخشندگي صورت چگونه صورت خود را درخشان كنيم روش هاي زيبايي ودرخشندگي صورت آرايش موفق آرايشي است كه زيبايي دوره پاکسازی بدن از استروئیدها پایگاه تخصصی بدنسازی و افشین پاسخ در تاريخ اسفند ۲۸ام ۱۳۹۳ ۱۰۳۱ سلام دوستان برای پاکسازی کبد هم رژیم غذائی خاصی متخصص زيبايي ليفت پوست هایفو کلینیک زیبایی و جوانسازي پوست الف تمامي اشكالات پوست صورت در ناحيه عميق درم و درم

مطلب انواع روش پاکسازی پوست صورت + فواید پاکسازی پوست در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :انواع روش پاکسازی پوست صورت + فواید پاکسازی پوست
http://mofidestan.ir/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%be%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d9%81%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%da%a9%d8%b3/
نویسنده وبلاگ بازدید : 59 چهارشنبه 01 دی 1395 نظرات (0)


حلقه اسم نمدی به عنوان حلقه در اتاق کودک، قاب یا آویز دیواری در اتاق کودک نصب میشود. کلکسیونی از جدیدترین نمونه‌های حلقه اسم نمدی را ببینید.

وقتی خبردار می‌شوید که قرار است یک کودک به جمع خانوادگی‌تان اضافه شود، ایده‌های زیادی به ذهنتان خطور خواهد کرد. ممکن است به این فکر بیفتید که یک هدیه کوچک مثل اسباب‌بازی، لباس، کفش، وسایل ضروری اتاق کودک، وسایل بهداشتی مورد نیاز کودک، پول، … به او یا پدر و مادرش پیش‌کش کنید. 

اما اگر دستی در هنر داشته و وقت کافی نیز داشته باشید، ممکن است به این فکر کنید که هدیه کودک تازه وارد را خودتان با دست خود و با صرف کمی خلاقیت و سلیقه بسازید تا یک کادوی خاص و منحصربه‌فرد به او بدهید و پدر و مادرش را خوشحال کنید؛ چیزی که لنگه آن در بازار پیدا نمی‌شود.

در این میان خانم‌های باسلیقه زیادی نیز هستند که وقتی خبردار می‌شوند که قرار است خودشان مادر شوند، دست به کار شده و شروع به دوخت لباس و ساخت تزیینات زیبا برای اتاق فرزندشان می‌کنند.

حلقه اسم نمدی، حلقه در اتاق کودک، تزیینات نمدی، سیسمونی نوزاد

از ساخت حلقه در اتاق گرفته تا ریسه و آویز بالای تخت و استند اسم و رنگ آمیزی قاب‌های چوبی و پلی‌استر و … نمونه‌هایی از این کارهای هنری مخصوص اتاق کودک هستند.

یکی از تزیینات زیبایی که مدتی است به اصطلاح مد شده و خیلی زود جای خود را در دل افراد و به خصوص مادران و کودکان باز کرده، تزیینات نمدی است. عروسک‌های نمدی کوچک و بزرگی که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ساخته می‌شوند و یک یا چند تای آن‌ها، روی یک حلقه قرار می‌گیرند و با تزیینات ریز و درشت دیگر مثل حروف اسم کودک، تاریخ تولد کودک، یک عکس کوچک از کودک یا هر چیز تزیینی زیبای دیگر، تشکیل یک حلقه اسم نمدی زیبا می‌دهند. از این حلقه اسم نمدی می‌توان به عنوان حلقه در اتاق کودک و نوزاد استفاده کرد و یا آن‌ را بالای تخت کودک، به صورت قاب یا آویز به دیوار آویخت.

این حلقه‌های نمدی با پارچه‌های نمدی بسیار متنوع و رنگارنگ ساخته می‌شوند و رنگ‌های شاد و چشم‌نوازی دارند. 

در ادامه قصد داریم نمونه‌هایی زیبا از انواع حلقه اسم نمدی مخصوص در اتاق کودک را به شما نشان دهیم و امیدواریم از آن‌ها لذت برده و برای فرزند خود یا به عنوان یک هدیه دست‌ساز باارزش از آن‌ها ایده بگیرید.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری خانه داری و تزئیناتخانه داری وخلاقیتخانه داری و آشپزیخانه داری در هتلخانه داری هتل فروش پارچه نمدي و لوازم خرازي آسارهپارچه نمدي ساده در رنگبندي با ضخامت دو ميل مناسب براي دوخت تزيينات نمدي اتاق کودک و شست و شوی پرده آموزش شستن و تمیز کردن پرده در …شست و شوی پرده در خانه بنا به گزارش آکاایران پرده های خانه هرچند وقت یکبار کثیف شده و خانوم گل،پرتال جامع آموزش آشپزی،بافتنی،ازدواج،کودک…اطلاعیه های فوری برای قراردادن عکس حتما باید سایز افقی عکس زیر پیکسل بوده و در خانوم گل،پرتال جامع آموزش آشپزی،بافتنی،ازدواج،کودک…اطلاعیه های فوری برای قراردادن عکس حتما باید سایز افقی عکس زیر پیکسل بوده و در دانلود کتاب آموزش هنر های دستی پايگاه دانلود …دانلودکتابآموزشبا کلیک بر روی اشتراک در بخش زیر تازه ترین کتاب ها و مقالات سایت را در ایمیل تان دریافت فروش پارچه نمدي و لوازم خرازي آساره پارچه نمدي ساده در رنگبندي با ضخامت دو ميل مناسب براي دوخت تزيينات نمدي اتاق کودک و غيره شست و شوی پرده آموزش شستن و تمیز کردن پرده در خانه آکا شست و شوی پرده در خانه بنا به گزارش آکاایران پرده های خانه هرچند وقت یکبار کثیف شده و نیاز آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا خانه داری و تزئیناتخانه داری وخلاقیتخانه داری و آشپزیخانه داری در هتلخانه داری هتلخانه خانوم گل،پرتال جامع آموزش آشپزی،بافتنی،ازدواج،کودک،رژیم غذایی اطلاعیه های فوری برای قراردادن عکس حتما باید سایز افقی عکس زیر پیکسل بوده و در عکس های دانلود کتاب آموزش هنر های دستی پايگاه دانلود رایگان کتاب دانلودکتاب با کلیک بر روی اشتراک در بخش زیر تازه ترین کتاب ها و مقالات سایت را در ایمیل تان دریافت کنید خانوم گل،پرتال جامع آموزش آشپزی،بافتنی،ازدواج،کودک،رژیم غذایی اطلاعیه های فوری برای قراردادن عکس حتما باید سایز افقی عکس زیر پیکسل بوده و در عکس های

مطلب حلقه در اتاق کودک و نوزاد (حلقه اسم نمدی) در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :حلقه در اتاق کودک و نوزاد (حلقه اسم نمدی)
http://mofidestan.ir/%d8%ad%d9%84%d9%82%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9-%d9%88-%d9%86%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d8%ad%d9%84%d9%82%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%85-%d9%86%d9%85%d8%af%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 84 دوشنبه 29 آذر 1395 نظرات (0)
» :: زندگی نامه امام خمینی (ره)
مختصری بر زندگی اجمالی امام خمینی (ره)
خرید و دانلود محصول

1394/06/11
مقاله




زندگینامه امام خمینی-بیوگرافی امام خمینی - بیتوته www.beytoote.com/religious/...din/biography-imam-khomeini.html‎Cached Similarزندگینامه امام خمینی امام خمینی زندگی نامه امام خمینی عکس امام خمینی,,دوران کودکی ... شد كه همين آشنايي، واسطه‌ ازدواج امام خميني(ره) با بانو ثقفي در سال 1308 شمسي شد. (زندگی نامه امام خمینی (ره - Aviny.com www.aviny.com/imamkhomeini/zendeginameh/z_mobarezeh.aspx‎Cached Similarامام خمینى از ولادت تا رحلت. در روز بیستم جمادى الثانى 1320 هجرى قمرى مطابق با 30 شهریـور 1281 هجرى شمسى ( 21 سپتامپر 1902 میلادى) در شهرستان خمین از توابع ... نگاهی کوتاه به زندگینامه امام خمینی(ره) - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/news/.../نگاهی-کوتاه-به-زندگینامه-امام-خمینی-ره‎Cached Similar4 ژوئن 2013 ... امام خمینی (ره) در 20 جمادی الاخر 1320 ه. ق مصادف با میلاد دخت گرامی پیامبر اسلام صلی الله علیه و اله گام به دنیا آمد و نام پدرش آیت الله شهید سید ... خلاصه ای از زندگینامه امام خمینی - آسمونی www.asemooni.com/biography/politician/imam-khomeini‎Cached Similarimam khomeini 2 1 خلاصه ای از زندگینامه امام خمینی. سیّد روح الله مصطفوی .... حضرت امام خمینی (ره)، برای نماز تمیزترین جامه را بر تن می کردند. ایشان سپس با دقت ... سید روح‌الله خمینی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سید_روح‌الله_خمینی‎Cached Similarبگفته سیدعلی خامنه‌ای امام خمینی مخالفان نظام را اعدام می‌کرد. .... و قاطعیت که بعدها در زندگی سیاسی او می‌بینیم، در خمینی بعنوان یک معلم جوان هویدا است. .... در این میان خمینی طبق یک اقدام خارج عرف دو بار مستقیماً به شاه نامه نوشت. ...... پرش به بالا ↑ « مروری بر تقویم زندگی حضرت امام خمینی (ره)». noorportal.net، سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹. امام خمینی (ره) - khamenei.ir farsi.khamenei.ir/FA/Imam/index.jsp‎Cached Similarزندگی نامه ... امام خمینی (ره) از ولادت تا رحلت ... امام خمینی (ره) در سنگر مبارزه و قیام ... تلگرافـهـا و نامـه هـای سرگـشـاده اعـتـراض آمـيز علما به شاه و اسـد الـلـه علـم مـوجى از ... نگاهی گذرا به زندگی‌نامه‌ی حضرت امام خمینی(ره) از ولادت تا رحلت farsi.khamenei.ir/memory-content?id=18001‎Cached Similar20 مارس 2008 ... نگاهی گذرا به زندگی‌نامه‌ی حضرت امام خمینی(ره) از ولادت تا رحلت ... محیط خانـوادگی و شرایط سـیـاسی و اجـتماعی طـول دوران زندگی آن حضرت داشـتـه است. خلاصه زندگی امام خمینی(ره) - NIMA n-abedi.persianblog.ir/page/khomeini‎Cached Similarخلاصه ای از زندگی امام(ره) .... بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی ره با ویژگیهای منحصر بفرد خود شخصیتی نادر و کم نظیر ... ( روز نامه جمهوری اسلامی20 /3/ /۶۸ ) زندگینامه امام خمینی ( ره ) www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=21092‎Cached Similar3 ژوئن 2004 ... زندگینامه امام خمینی ( ره ). مولودی از سلاله ی عصمت و طهارت در 20 جمادی الاخر 1320 ه. ق مصادف با میلاد دخت گرامی پیامبر اسلام صلی الله علیه و اله گام ... زندگینامه امام خمینی، بیوگرافی حضرت امام خمینی - آکاایران www.akairan.com/biography/lider/20141023192342.html‎Cached Similar19 ا کتبر 2014 ... بیوگرافی امام خمینی,زندگینامه امام خمینی+pdf,زندگینامه امام خمینی (ره),زندگینامه امام خمینی برای کودکان,زندگینامه امام خمینی کوتاه,زندگی نامه امام ...

نوشته زندگی نامه امام خمینی (ره) اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :زندگی نامه امام خمینی (ره)
http://file.takhfifestan.com/%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%ae%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%b1%d9%87/
نویسنده وبلاگ بازدید : 65 یکشنبه 28 آذر 1395 نظرات (0)
» :: بهترین برنامه برای دانلود از youtube
برنامه عالی برای دانلود فایل های ویدیویی از وبسایت youtub.com کافیست لینک فیلم را در برنامه کپی کنید . خرید و دانلود محصول

-

1394/06/01
اندروید




نرم افزار دانلود از یوتیوب - دانلود فیلم از یوتیوب توسط GET Youtube www.p30world.com/6398/دانلود-از-یوتیوب-youtube-downloader/‎Cached9 آوريل 2014 ... اگر می خواهید یک ویدئو را از سایت یوتیوب دانلود کنید، GET Youtube Downloader Ultimate یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. با استفاده از ... نرم افزار دانلود ویدیو از یوتیوب YouTube Video ... - دانلود ها www.downloadha.com/software/ytd-youtube-video-downloader/‎Cachedنرم افزار دانلود از یوتیوب (یوتیوب دانلودر) آخرین نسخه YouTube Video ... مانتو فلورا دوخته شده از بهترین پارچه کتان است که مناسب ترین پوشش فصل می باشد. دانلود نرم افزار دانلود از یوتیوب YouTubeGet 6.6.1 mihandownload.com/software/youtubeget/‎Cached Similarدانلود YouTubeGet نرم افزاری برای دانلود از یوتیوب به اسانی و با سریع ترین ... از وب سایت میهن دانلود دانلود بهترین کلیپ های دنیا را به سرعت در دست داشته باشید. دانلود آخرین ورژن نرم افزار YouTube Video Downloader PRO download.ir/دانلود-نرم-افزار-youtube-video-downloader-دانلود-فیلم-از-یو/‎Cached Similarنرم افزار YouTube Video Downloader برای دانلود فیلم از یوتوب ساخته شده است که جز قدرتمند ترین دانلودرها به حساب می آید . .... خیلی ممنون یکی از بهترین هاست. معرفی ۶ برنامه دانلود رایگان ویدیو از یوتیوب (+لینک دانلود) - برسام barsam.ir/archive/معرفی-6-برنامه-دانلود-رایگان-ویدیو-از-یو/‎Cached Similar15 جولای 2012 ... این برنامه را می توان یکی از بهترین ابزارهای دانلود از یوتیوب دانست چرا که استفاده از آن بسیار راحت است.پس از نصب برنامه هیچگونه آیکونی مشاهده ... نرم افزار دانلود ویدیو Tube Video Downloader Pro اندروید www.androidha.com/37467-tube-video-downloader-pro-دانلود-نرم-افزار-اندروید/‎Cached Similarپیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر Tube Video Downloader Pro یک برنامه جالب و ... سلام بخشید میخواهم از یوتیوب چیزی دانلود کنم هیتلر شکنم دارم چه جوری دانلود کنم ... معرفی بهترین نرم افزار های دانلود آسان ویدیو و فیلم از یوتیوب - انزل وب anzalweb.ir/1395/01/06/بهترین-نرم-افزار-دانلود-ویدیو-یوتیوب/‎Cachedآپلود آسان فایل و عکس · بهترین برنامه ها برای دانلود آسان از یوتیوب The Best Youtube Video Downloader Software's · منا ظاهری۱۳۹۵/۰۱/۰۶ ۸:۲۹ ب.ظ۳ نظر ... TubeMate YouTube Downloader v2.3.4 نرم افزار دانلود از یوتیوب در ... www.apktops.ir/android-tubemate-youtube-downloader.html/‎Cached SimilarTubeMate YouTube Downloader را می توان یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای دانلود از شبکه یوتیوب دانست TubeMate برای دانلود از یوتیوب نرم افزار. دانلود از یوتیوب اندروید TubeMate YouTube Downloader v2.2.6.646 ... patoghu.com/.../7000-Download-TubeMate-YouTube-Downloader-Android.html‎Cached Similar11 مه 2015 ... TubeMate YouTube Downloader ابزار سریع و محبوب دانلود از یوتیوب ... چرا داخل برنامه دانلود نمیشه هر کاری کردم نشد لطفا راهنماییم کنید خواهش ... دانلود Free YouTube Downloader 4.1.31.1208 – Vessoft https://fa.vessoft.com/software/windows/download/fyds‎Cachedدانلود رایگان یوتیوب – نرم افزار طراحی شده برای دانلود ویدئو از خدمات ویدیویی معروف یوتیوب. این نرم افزار اجازه می دهد تا به شما دانلود فیلم ها در کیفیت اصلی و ...

نوشته بهترین برنامه برای دانلود از youtube اولین بار در تخفیفستان فایل پدیدار شد.


لینک منبع و پست :بهترین برنامه برای دانلود از youtube
http://file.takhfifestan.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a7%d8%b2-youtube/
نویسنده وبلاگ بازدید : 91 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* فرمت فايل : (Word) قابل ويرايش و آماده پرينت تعداد صفحه:۷ فهرست مطالب: آشنايي با استخر استخر آموزشي  استخر قهرماني آشنايي با رشته ها و مواد مختلف شنا مواد مسابقه دو سال مواد مسابقه ۱۱ -۱۲ سال مواد مسابقات ۱۳ – ۱۴ سال مقررات برگزاري مسابقه وظايف سرداور وظايف استارتر وظايف داور وقت نگهدار وظايف داوران استيل داوران رده بندي منشي كل نحوه امتياز بندي معمولاً در ابعاد ۸*۸ و يا ۸*۱۰ متر طوري طراحي و ساخته مي شود كه الگوهاي آموزشي و يا ابزارهاي كمك آموزشي در آن مد نظر باشد، مثلاً عمق آن حداكثر به ۱/۲۰ متر و به صورت شيب دار به نحوي ساخته كه لااقل يك ضلع استخر علاوه بر كم عمق بودن قسمتي از آن به صورت پلكان وارد استخر شده تا براي آن دسته از اشخاصي كه از وارد شدن ناگهاني در آب وحشت دارند مناسب باشد. ميله هايي استيل در اطراف ديواره ها و در قسمت …

تحقیق درباره آشنايي با استخر | فروشگاه فروش فایل
faridfile.ir/?p=235338‎Cached19 ا کتبر ۲۰۱۶ … تحقیق درباره آشنايي با استخر. لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* فرمت فايل:
Word (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد صفحه:۸ فهرست. اندازه هاي …
تحقیق درباره آشنايي با استخر – دانلود مقاله پروژه فایل رایگان
downloadproje.ir/pnu/2016/10/…/تحقیق-درباره-آشنايي-با-استخر-۲/‎Cached16 ا کتبر ۲۰۱۶ … تحقیق درباره آشنايي با استخر. لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* فرمت فايل:
Word (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد صفحه:۸ فهرست اندازه هاي …
تحقیق درباره آشنایی با استخر ,استخر آموزشی , استخر قهرمانی …
shahrfile.ir/?tag=تحقیق-درباره-آشنایی-با-استخر-استخر-آمو‎Cachedخانه / بایگانی برچسب: تحقیق درباره آشنایی با استخر ,استخر آموزشی , استخر
قهرمانی, آشنایی با رشته ها و مواد مختلف شنا , علوم انسانی , تحقیق درباره آشنايي با …
تحقیق درباره آشنایی با استخر – دانلود فایلهای روز
www.filez.blogsky.com/1395/06/22/post-11797/‎Cached12 سپتامبر ۲۰۱۶ … لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل : (Word) قابل ویرایش و آماده پرینت
تعداد صفحه:۷ فهرست مطالب: آشنایی با استخر استخر آموزشی …
تحقیق,استخر,انواع,ابعاد,مسابقه , علوم انسانی , تحقیق درباره آشنايي …
razifile.ir/?tag=تحقیقاستخرانواعابعادمسابقه-علوم-ان‎Cachedلينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* فرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت)
تعداد صفحه:۸ فهرست اندازه هاي فني استخر آموزشي استخرهاي قهرماني آشنايي با رشته

تحقیق درباره آشنايي با استخر – یاهو مارکت
yahoo-market.ir/تحقیق-درباره-آشنايي-با-استخر/‎Cached27 جولای ۲۰۱۶ … … آشنايي با استخر ، مقاله ، تحقیق. این محصول” تحقیق درباره آشنايي با استخر “را
از yahoo-market دانلود نمایید. تحقیق درباره آشنايي با استخر.
تحقیق درباره آشنایی با استخر – دانلود مستقیم
word-amade.ir/tag/تحقیق-درباره-آشنایی-با-استخر/‎Cached31 مه ۲۰۰۸ … فایل شماره ۵۸۳۵۹۲ با موضوعات تحقیق درباره آشنایی با استخر ,استخر آموزشی ,
استخر قهرمانی, آشنایی با رشته ها و مواد مختلف شنا,علوم انسانی.
دانلود تحقیق کامل درمورد آشنايي با پرورش ميگو – فایل یاب
phd-file.ir/دانلود-تحقیق-کامل-درمورد-آشنايي-با-پرو/‎Cached2 نوامبر ۲۰۱۶ … خانه / دانلود تحقیق کامل درمورد آشنايي با پرورش ميگو … و بستر استخرها آبگيري
استخرهاي پرورشي آبگيري اوليه مبارزه با موجودات ناخواسته كوددهي …
همه چیز در مورد شنا
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=444030‎Cached
Similarتا سال ۱۳۱۴ در سراسر ایران حتی یک استخر شنا هم نبود و فقط در اردوگاه نظامی اقدسیه
تهران یک استخر. … آشنایی با استخر : اندازه های فنی و نکات بهداشتی. اندازه های …
تحقیق در مورد آشنايي با پرورش ميگو
uniblog.samenblog.com/تحقیق-در-مورد-آشنايي-با-پرورش-ميگو.html‎Cached27 آگوست ۲۰۱۶ … خالی و خشک کردن استخر, مراحل آماده سازی استخرهای پرورش میگو, ساختار استخرهای
پرورش میگو, نیروی متخصص و کاری, جزر و مد.

نوشته تحقیق درباره آشنايي با استخر اولین بار در داک لینک پدیدار شد.


لینک منبع و پست :تحقیق درباره آشنايي با استخر
http://doclink.ir/%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%8a%d9%8a-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%b1-2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 91 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)


ارکان طراحی داخلی و مدل های زیبای دکوراسیون

ارکان طراحی داخلی و مدل های زیبای دکوراسیون 

طراحی داخلی و دکوراسیون مقوله های بسیار پرکاربردی در اجتماع هستند که در همه منازل برای چیدمان و طراحی فضا به کار می آیند. در این مطلب مقدمه ای کوتاه خواهیم داشت بر تعریف طراحی داخلی و در بحث های پیش رو در مطالب آتی به تمامی ارکان طراحی یک فضا در حوزه معماری داخلی خواهیم پرداخت،

 

بحث ها پیرامون معرفی طراحان، سبک ها، مبلمان، متریال ها، چیدمان فضاها و هر آنچه در حوزه معماری داخلی باشد، خواهدبود. در این بخش از دیدگاه های طراحان، اتفاقات و روندی که در طراحی یک فضای داخلی ساخته و پرداخته می شود، صحبت خواهدشد.

 

تعریف «معماری داخلی»، «طراحی داخلی» و «دکوراسیون داخلی» چیست و هرکدام شامل چه بخش هایی می شوند؟

 

در وهله اول می خواهیم در همین ابتدا تعریف درستی از این تخصص ها داشته باشیم. هرکدام از این رشته ها چه کاری انجام می دهند و شامل کدام یک از بخش های طرای فضای داخلی می باشند؟ به طور مرسوم طراحی داخلی عبارتی است برای توصیف انواع پروژه های داخلی از دکوراسیون گرفته تا بازطراحی، اما برخلاف تصوری که امروزه باب شده است معماری داخلی فراتر از تنها چیدمان مبلمان داخلی و تعیین رنگ های داخلی است.

ارکان طراحی داخلی و مدل های زیبای دکوراسیون«معماری داخلی» به ایجاد تغییرات کلی در بناهای موجود و نحوه برخورد با فضاها و ساختارهای موجود، استفاده مجدد از ساختمان و اصول ساماندهی فضاها می پردازد. این تخصص به طراحی اجزا و فضاهای ثابت داخلی پرداخته و مانند معماری ساختمان، تمامی بخش های داخل فضا را شامل می شود

 

مانند سازه، تاسیسات، مصالح، ترکیب بندی و… اگر بخواهیم به بیان ساده تر بگوییم معماری داخلی طراحی اجزا و فضای ثابت داخلی است و اغلب با مسائل پیچیده ساختاری، محیطی و سرویس دهی درگیر می باشد.

 

«طراحی داخلی» یک حرفه بین رشته ای است که به خلق گستره ای از محیط داخلی می پردازد، محیط هایی که هویت و حال و هوای خویش را از طریق دست کاری در حجم فضایی، موقعیت قرارگیری عناصر خاص و مبلمان و نحوه برخورد با سطوح پدیدآورده اند. این رشته شامل پروژه هایی است که در سازه بناتغییری ایجاد نکرده و یا تغییرات اندکی را می دهند، با این حال استثناهایی نیز وجود دارد.

 

«دکوراسیون داخلی»، هنر تزیین فضاهای داخلی است جهت انتقال یک ویژگی خاص که با معماری موجود به خوبی کار کند. دکوراسیون داخلی به نقش سطح ها، تزیینات، مبلمان، رنگ، کف پوش و مصالح می پردازد. به بیانی ساده تر، می توانیم طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را چگونگی چیدمان فضاها و اجزا متغیر آن تعریف کنیم.

 

تاریخچه

در اوایل قرن بیستم، سرمایه های جدید به پیدایش طبقه ای از مشتریان ثروتمند انجامید که تمایل داشتند رفاه خویش را به نمایش بگذارند. از این رو، طراحان را برای طراحی مجدد خانه هایشان بکار گرفتند. در ابتدا سه گروه مختلف به طراحی داخلی می پرداختند. دسته اول دکوراتورها بودند

 

که اغلب آن ها را خانم ها تشکیل می دادند. انتشار کتاب هایی نظیر «خانه ای با سلیقه خوب» (۱۹۱۳)نوشته الزی د ولف، کتاب «دکوراسیون خانه ها» (۱۸۹۷) نوشته ادیس وارتن و اگدمن کادمن، باعث شناخته شدن کار دکوراتورها به عنوان یک تخصص و حرفه شد.

 

گروه دوم از کسانی که به طراحی داخلی می پرداختند معمارانی بودند که با استفاده از سبک آرت دکو به طراحی ساختمان های بزرگ عمومی اشتغال دشاتند. سبک آرت دکو Art Deco نام خود را از «نمایشگاه بین المللی هنرهای تزیینی و صنعتی مدرن» که در سال ۱۹۲۵ در پاریس برپا شد، اخذ کرده است

 

تا حدودی وم دار سبک آرت نوو نیز است اما مهارشده تر و به معنی دقیق، مدرنتر از آن. سبکی تجملی است با فرم های زیگزاگ، پله ای، دایره آفتاب (نوعی موتیف) و قوس های بلند که از اشیا مختلفی مثل آلومینیوم، ورشو، لاکر، چوب کاری، پوست کوسه و گورخر نیز به عنوان متریال بهره می برد.

 

در آرت دکو هر چیزی پیدا می شد از نقوش ساده گرفته تا نقوش پرپیچ و تاب و پیچیده، اشکال هندسی مدرن در کنار فرم های سلطنتی و مجلل مانند قوس و پیکان و مشعل (موتیف های نئوکلاسیک قرن هجدهم)، طرح های تجریدی آفریقایی، اهرام پله ای مایاها و موتیف های مصری لوتوس و سگرین غلتان.
ارکان طراحی داخلی و مدل های زیبای دکوراسیونسالن هایی با مبلمان نفیس، نازبالش ها، آویزهای منگوله دار و سطوحی پوشیده با نقوش عجیب و رنگ های درخشان گرفته تا فضاهای مدرنیستی با دیوارها ساده سفید، مبلمان مستطیل شکل و مجسمه های تجریدی که در تمامی نقاط خودنمایی می کردند. هرچند این سبک نیز پس از رسیدن به تولید ماشینی،

 

به عنوان سبکی تجملی پشتوانه های خود را از دست داد؛ با شروع جنگ جهانی دوم در اروپا به دست فراموشی سپرده شد و تنها محدود به خانه ها و مجموعه های مشتریان ثروتمند و هنردوست خود شد.یکی از طراحان پرکار بین دو جنگ جهانی رابرت اتکینز Robert Atkinson است که می توان از نمونه های داخلی

 

آن ساختمان پرزرق و برق دیلی اکسپرس Daily Express واقع در لندن را نام برد. موزاییک های به رنگ آبی و طلایی این بنای باشکوه مکمل و متناسب با این ساختمان ساخته شده از فولاد و شیشه بود. این تنها یک پروژه دکوراتیو نبود بلکه یک طرح تفسیرگرایانه بود.

 

گروه سوم طراحان داخلی، آن دسته از معماران مکتب مدرنیسم نظیر آدولف لوس Adolf loos و لوکوربوزیه Le Corbusier بودند که معماری داخلی را چیزی جدای از معماری نمی دانستند و با ایجاد فضاهای مینیمال و عاری از تزیینات و دکوراسیون های غیرضروری به خلق نوع دیدی از زیبایی شناسی

 

معماری دست زدند که تمامی آثار پس از خود را تحت تاثیر قراردادند. استفاده از فرم و بافت ساده، تعادل نامتقارن در مبلمان و طرح، تعریف ضاهای خالی، اهمیت بیشتر عملکرد اشیاء در مقابل فرم آن از ویژگی های معماری داخلی این دست از افراد بود.

 

بسیاری از پروژه های اولیه آدولف لوس بیش از آنکه یک معماری خالص باشد را می توان به عنوان طراحی داخلی به شمار آورد. او در ترویج این مسئله از طریق کارهای اولیه و نوشته هایش در روزنامه داس آندره موثر بود.پس از جنگ جهانی حرفه طراحی داخلی شروع به شکوفا شدن نمود و جایگاه و موقعیتش در جامعه بهبود یافت.

 

در دهه ۱۹۵۰ این رشته به رسمیت شناخته شده و به عنوان یک حرفه با حقوق مشخص توسعه یافت. «انستیتو دکوراتورهای بریتانیا» در سال ۱۸۸۹ بنیان گذاشته شده بود در سال ۱۹۸۷ به «انجمن رسمی طراحان» تبدیل گردید.«انستیتو دکوراتورهای امریکا» نیز در سال ۱۹۳۱ تاسیس شد و در دهه ۱۹۷۰ به انجمن طراحان داخلی تبدیل گردید.

 

این حرفه در انگلستان هنوز از جایگاه قانونی برخوردار نیست و هیچ منع قانونی ندارد، در اروپا و آمریکا کارهای طراحی داخلی تنها توسط طراحان داخلی دارای پروانه، مجاز بوده و انجام می گیرد. ایران نیز در این بازه های زمانی نام برده بسیار تحت تاثیر اروپا و امریکا بوده و بسیاری از هنرمندان در پی جنبش

 

مدرنیسم به این سبک روی آورده بودند و با نگاهی به آثار هنرمندان پی به این قضیه خواهید برد (در مطالب بعدی به معماری داخلی در ایران خواهیم پرداخت).
ارکان طراحی داخلی و مدل های زیبای دکوراسیونرشته معماری داخلی اولین بار در سال ۱۳۵۱ در مدرسه عالی ساختمان، توسط حبیب الله آیت اللهی تاسیس گردید که اداره آن نیز با خود وی بود.در پروژه های طراحی، طراحان داخلی معمولا با دو نوع فضا مواجه می شوند. اولین نوع از این فضاها، یک بنای موجود می باشد یعنی فضایی ساخته شده

 

که هدف از طراحی داخلی آن، یا تغییر کاربری پروژه خواهدبود یا اینکه در بازسازی و یا بازطراحی فضا دخل و تصرف خواهدکرد. طراح قبل از ارائه هرگونه راهبردی برای ایجاد تغییر در این بنا، کلیه فضاهای داده شده را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. در بازطراحی، طراح یا کاملا منطبق با طرح پیش می رود و یا اصلاحاتی اساسی را اعمال می کند.

 

دسته دوم، ساختمان هایی هستند که هنوز اجرا نشده اند. در این مورد، طراحی می بایست مقاصد معمار را قبل از ارائه پیشنهاد خویش شناسایی نماید. این مسئله تنها به شناخت سازه و موقعیت بازشوها و مصالح ختم نمی شود بلکه درک رویکرد نظری معماری را نیز دربر دارد. درواقع ارتباط معمار و طراح داخلی می تواند یک ارتباط دوسویه باشد تا درون و بیرون با یکدیگر شکل بگیرد.

 

اغلب اوقات پروژه های معماری داخلی درگیر استفاده مجدد از ساختمان های قدیمی هستند. برخورد طراحان با این نوع پروژه ها متفاوت می باشد؛ مثلا در اغلب مواقع ساختمان دارای عناصر ویژه و باارزش بوده و طراح درصدد تغییر یا از بین بردن آن ها بر نخواهدآمد و طراح از استفاده مجدد این اشیا و عناصر یافت شده در طراحی جدید خواهد پرداخت و این روند باعث ایجاد احساس خاصی از درک فضا به بیننده خواهدشد.

 

به عنوان نمونه موردی بازطراحی در این خصوص در ایران، می توان از هتل عتیق اصفهان نام برد. بنای هتل سنتی عقیق مربوط به دوره قاجار بوده و در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۳۸۲ باش ماره ثبت ۱۰۲۲۶ به عنوان یکی از آثار ملی به ثبت رسیده است.

 

این هتل سنتی در دل بافت تاریخ شهر اصفهان با قدمتی ۲۰۰ ساله با مرمت و حفظ وضع موجود، عملکردی متفاوت را به فضای خانه داده است. طراحی در این پروژه سعی در حفظ عناصر و ساختار بنا را داشته و تعریفی جدید از فضاهای موجود با کاربری متفاوت بیان داشته است. همچنین سعی شده

 

که این هتل با چشم اندازی موزه مانند، بسیار زیبا و متفاوت تجربه اقامت خاص در این خانه قدیمی و آشنایی با آداب و رسوم گذشتگان را برای مسافران شهر اصفهان تداعی می کند.

ارکان طراحی داخلی و مدل های زیبای دکوراسیوندر برخی دیگر از پروژه های داخلی طراحان عنصری جدید را طراحی کرده و به فضا الحاق می کنند. درواقع بنا با عناصر و ساختار باارزش خود باقی است و طراح تنها تعریفی جدید و مدرن با درنظر گرفتن پیشینه بنا در کنار فضای تاریخی و قدیمی دارد. به عنوان مثال دفتر معماری سرفس عنصر جدیدی را برای بهبود کارکرد کتابخانه مدرسه پزشکی کویین مری در لندن وارد فضا کرده است.

 

زبان معاصر این بخش جدید در تقابل با کارهای سنگی بنای موجود قرار دارد. از نمونه های عالی در این زمینه در ایران می توان از موزه آبگینه نام برد.

 

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب ارکان طراحی داخلی و مدل های زیبای دکوراسیون در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :ارکان طراحی داخلی و مدل های زیبای دکوراسیون
http://mofidestan.ir/%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 55 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)

اين فايل حاوي مطالعه بررسی بیمارستان میلاد مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۲۶ اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد.       فهرستنقد نمونه های موردی   تصویر محیط برنامه …

پاورپوینت بررسی بیمارستان میلاد در سایت DOCZ.ir


لینک منبع و پست :پاورپوینت بررسی بیمارستان میلاد
http://docz.ir/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d9%85%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%af/
نویسنده وبلاگ بازدید : 79 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)


بامداد – پولیپ رحمی از شایع ترین علل خونریزی های غیرطبیعی تناسلی در خانم ها هستند و عبارتند از زیاد شدن تعداد سلول های غدد دریافت زمینه های آندومتر در نتیجه برجستگی در سطح آندومتر ایجاد می شود. پولیپ ها در ۹۵ درصد موارد خوش خیم اند و ممکن است کاملا بدون علامت باشند.

گاه پولیپ رحمی پایه دار است و گاه بدون پایه؛ گاه متعدد است گاه منفرد؛ ممکن است کوچک و میلی متری باشد یا بزرگ و سانتی متری و در هر قسمت از محوطه رحمی می تواند به وجود آمده و رشد کند. در مرکز بافت زمینه ای و غده ای پولیپ، هسته عروقی وجود دارد که تغذیه دهنده پولیپ است.

ba4009

 پولیپ رحمی از شایع ترین علل خونریزی های غیرطبیعی تناسلی در خانم ها هستند

پیدایش بیماری
ممکن است به دلیل هیپرپلازی آندومتریال مونوکلونال (تکثیر یا جوانه زدن یا دو نیمه شدن) باشد و یا کپی کردن زیاد آروماتاز آندومتر و یا موتاسیون ژنی. پولیپ های آندومتر گیرنده استروژنی و پروژسترونی دارند و پروژسترون در پولیپ هم اثر متعادل کننده عمل استروژن (آنتی پرولیفراتیو) را دارد ولی تستوسترون روی پولیپ اثر آتروفی کننده ندارد در حالی که در بقیه قسمت های آندومتر این اثر را دارد.

آپیدمیولوژی
پولیپ آندومتر در سنین بلوغ و نوجوانان نادر است. در قبل از یائسگی شایع تر است و بعد از یائسگی شیوع اش کمتر می شود. در خانم هایی که بیوپسی آندومتر یا عمل برداشتن رحم شده اند، شیوع آن را ۲۴-۱۰ درصد گفته اند ولی شیوع واقعی نیست چون بسیاری از پولیپ ها بدون علامت هستند.

عوامل خطر برای ایجاد پولیپ
۱٫ افزایش سطح استروژن چه به صورت داخلی و چه به صورت دارویی وارد بدن شود و افزایش فعالیت استروژن داخلی و یا خارجی.

۲٫ مصرف تاموکسیفن در ۳۶-۲ درصد خانم های بعد از سن یائسگی که تاموکسیفن می خورند دیده می شود. در این افراد پولیپ درشت و بالای ۲ سانتی متر است. معمولا متعدد و با تغییرات مولکولی داخل پولیپ می باشد.

۳٫ چاقی BMI بالای ۳۰؛ این افراد سه برابر بیشتر در معرض پولیپ هستند.

۴٫ هورمون درمانی بعد از یائسگی به ویژه کسانی که پروژسترون استفاده نمی کنند و یا پروستروژن مصرفی از انواع ضعیف است.

تظاهر بالینی
معمولا با خونریزی غیرطبیعی رحم تظاهر می کند. اگرچه بسیاری از پولیپ بدون علامت اند و تصادفی حین بررسی نازایی کشف می شوند یا در حین پاپ اسمیر در سیتولوزی سرویکس علائمی می دهد که مشکوک می شویم و یا موقع انجام بیوپسی آندومتر یا سونوگرافی هستروسکوپی کشف می شوند. گاه حین انجام معاینه با اسپکولوم پولیپ را در دهانه رحم می بینیم بدون اینکه فرد علایمی داشته باشد. خونریزی غیرطبیعی در ۸۸-۶۴ درصد افرادی که پولیپ دارند، دیده می شود به آن AUBP می گوییم.

به صورت لکه بینی بین قاعدگی شایع ترین آن است. حجم خونریزی کم و در حد لکه بینی است. خونریزی بعد از یائسگی مدل دیگری از تظاهر پولیپ می تواند باشد. حتی ممکن است در این افراد یائسه حین هورمون درمانی خونریزی دیده شود. یادمان باشد هر خانمی که AUB دارد باید از نظر سرطان آندومتر بررسی شود.

ba4009-1

خونریزی بعد از یائسگی مدل دیگری از تظاهر پولیپ می تواند باشد

 سیر بالینی
به صورت ادامه رشد و یا عدم رشد و یا پسرفت است. پولیپ های زیر یک سانتی متر به ویژه وقتی منفرد باشد شانس پسرفت خود به خودی شان بیشتر است.

ریسک بدخیمی: ۵۰ درصد پولیپ ها ممکن است بدخیم شوند. این احتمال در بعد از یائسگی و نیز کسانی که علامت دارند، نسبت به کسانی که خونریزی ندارند بیشتر است. البته در نظر داشته باشیم که این دو عامل (سن و خونریزی) حتی بدون پولیپ هم خود فاکتور خطر بدخیمی اند.

اینکه سایز پولیپ (مثلا پولیپ درشت تر از ۲ سانتیمتر) در احتمال بدخیمی اثر داشته باشد، ثابت شده است. در خانم هایی که تاموکسیفن مصرف می کنند، تغییرات بدخیمی در پولیپ شایع تر است و به ۱۱ درصد می رسد (۲ برابر). ارتباطی بین مدت مصرف این دارو و اندازه پولیپ در ایجاد بدخیمی دیده نشده. تاموکسیفن به طور کلی احتمال ایجاد سرطان آندومتر را بالا می برد.

اثر روی باروری و حاملگی: حین بررسی علل ناباروری ممکن است پولیپ کشف شود (در سونوگرافی با هیستروسکوپی) یا اینکه در آوردن پولیپ الزاما روی بارداری این افراد کلا در این موارد توصیه به برداشتن می شود. پولیپ شانس سقط و عوارض حاملگی را بالا نمی برد.

پولیپ های خونریزی دهنده باید برداشته شوند که هم خونریزی برطرف شود و هم بررسی از نظر بدخیم نبودن به عمل آید.

در مورد پولیپ های بدون علامت باید ببینیم که فرد خودش چقدر در معرض سرطان آندومتر است. مثل تابوکسیفن درمانی، نولی پاریته، سن بالای پنجاه سال، چاقی، تخمدان پلی کیستیک، سابقه تومور استروژنی در خود یا خانواده، قاعدگی زودرس منوپوز بالای ۵۶ سالگی و نیز مقلا چقدر در درمان نازایی اثر دارد و بر اساس این یافته تصمیم بگیریم که برداریم یا خیر.

در خانم های بدون علامت (برای مثال) اگر پولیپ بالای ۱٫۵ سانتی متر باشد و یا متعدد یا از دهانه رحم بیرون زده باشد بر می داریم.

پولیپ بیرون زده از دهانه رحم احتمال پس رفت خود به خودی کمی دارد و شانس علامت دار (خونریزی) شدن بیشتری دارد و نیز برداشتن آن حتی در مطب هم کار آسانی است، لذا بر می داریم. اگر خانمی معیار برداشتن پولیپ را نداشت و تصمیم گرفتیم برنداریم نیاز به بررسی های بیشتری به جز معاینات همیشگی مثل افراد عادی ندارد مگر علامت دار شود.

در افراد بعد از یائسگی توصیه می شود پولیپ رحمی را برداریم چون هم شانس بدخیمی بیشتری دارد و هم عمل ساده و کم عارضه ای دارد.

در خانم های با پولیپ راجعه باید پولیپ را مجددا برداشت. عود کم است؛ بیشتر ممکن است کامل برداشته شده باشد. در مواردی که عود تایید می شود به ویژه در کسانی که تاموکسیفن درمانی می شوند، می شود آی یو دی میرنا گذاشت و اگر برنامه باروری بعدی ندارند، آندومتر را کاملا برداشت (Ablation). در خانم هایی که سرطان پستان دارند میرنا توصیه نمی شود چون شانس عود بیماری پستان را بالا می برد.

درمان جراحی به صورت پولیپکتومی با هیستروسکوپی بهترین روش و درمان انتخابی است. اگر پولیپ رحمی پرولابه باشد می شود بدون دیلاتاسیون و کورتاز آن را برداشت ولی باید از نظر احتمال رشد مجدد به فرد توضیح بدهیم.

منبع: ماهنامه دنیای سلامت/برترین ها

نوشته پولیپ رحمی را چگونه درمان کنیم؟ اولین بار در بامداد پدیدار شد.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب پولیپ رحمی را چگونه درمان کنیم؟ در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :پولیپ رحمی را چگونه درمان کنیم؟
http://mofidestan.ir/%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d9%be-%d8%b1%d8%ad%d9%85%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85%d8%9f/
نویسنده وبلاگ بازدید : 84 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)
مطالعه ارتباط بین بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات  با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

مطالعه ارتباط بین بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی

چکیده: در تحقیق حاضرتحت عنوان مطالعه ارتباط بین بکارگیری ICT با توانمند سازی کارکنان از دیدگاه تمامی پرسنل حوزه ستادی شاغل در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخته شده است.اهداف تحقیق شامل هدف اصلی تحقیق به تعیین ارتباط بین بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمند ...




[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]


لینک منبع و پست :مطالعه ارتباط بین بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
http://goodfile.blogsky.com/1395/09/22/post-57828/
نویسنده وبلاگ بازدید : 77 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)

توضیحات کامل حاوی تمامی فرمول هاونکات مهم …

مطلب فصل دوم الکترونیک۱(مبانی فیزیک رسانا) از سایت فایل فوری


لینک منبع و پست :فصل دوم الکترونیک۱(مبانی فیزیک رسانا)
http://filefori.ir/%d9%81%d8%b5%d9%84-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a91%d9%85%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%81%db%8c%d8%b2%db%8c%da%a9-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%d8%a7-2/
نویسنده وبلاگ بازدید : 61 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)

دانلود پاور پوینت حسابداری با موضوع : دنباله ها و تصاعد تعداد اسلاید های این پروژه :۲۰ این پروژه کامل و آماده تحویل میباشد …

نوشته دنباله ها(تصاعد ها) اولین بار در فایل دانش پدیدار شد.


لینک منبع و پست :دنباله ها(تصاعد ها)
http://filedanesh.ir/%d8%af%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%87%d8%a7%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%b9%d8%af-%d9%87%d8%a7/
نویسنده وبلاگ بازدید : 69 دوشنبه 22 آذر 1395 نظرات (0)


وب‌سایت سوران: دوستان این رولت مرغ بسیار خوشمزه رو از دست ندهید، پیشنهاد میکنم حتما درستش کنید. در این مطلب طرز تهیه آن را همراه با تصویر به صورت مرحله به مرحله آموزش داده ایم.

مواد لازم:

 

  • پیاز ۱ عدد
  • روغن سرخ کردنی به میزان لازم
  • کالباس (ژامبون) ۸ ورق
  • سینه مرغ ۲ عدد
  • فلفل دلمه ای ریز خرد شده ۲ عدد
  • جعفری خرد شده مقداری
  • زعفران دم کرده غلیظ ۳ قاشق
  • نمک و زرد چوبه به میزان نیاز
  • پنیر پیتزای رنده شده به میزان لازم
  • آرد سوخاری (برای غلتاندن) به میزان لازم
  • تخم مرغ (برای غلتاندن)  ۱ عدد

 

طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده(بسیار خوشمزه و بدون فر!) 

طرز تهیه:

 

۱:اول سینه ی مرغمون رو به همراه پیازچرخ میکنیم و بعد با نمک و زرد چوبه (من زردچوبه رو حتما سعی میکنم در اکثر غذاهام استفاده کنم چون واقعا مفیده) و زعفران کاملا مخلوط کرده و ورز میدیم.

 

طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده(بسیار خوشمزه و بدون فر!) 

 

طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده(بسیار خوشمزه و بدون فر!) 

۲:کیسه فریزر رو بازکرده و روی سطح کار پهن میکنیم مقداری روش رو با روغن چرب میکنیم و بعد از مواد گوشت به اندازه یک مشت برداشته و روی نایلون پخش میکنیم.بعد از اینکه کامل باز کردیم روش ورقه ژامبون میزاریم و بعد فلفل دلمه ای (که قبلا برای رفع خامی تفت دادم) و جعفری خردشده (و یا هر چیزی که دوست داشتین) و در اخر روش پنیر پیتزای رنده شده میریزیم.

 

طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده(بسیار خوشمزه و بدون فر!) 

۳:بعد بطور همزمان دو طرف نایلون رو بالا اورده ودو سر رولت رو بهم وصل میکنیم و مدت یک الی دو ساعت در یخچال قرارمیدیم تا خودشو بگیره.

 

طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده(بسیار خوشمزه و بدون فر!)

۴:و بعد نایلکسش رو جدا کرده و در تخم مرغی که هم زده شده میزنیم.

 

طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده(بسیار خوشمزه و بدون فر!)

۵:و بعد در آرد سوخاری غلتونده.

 

طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده(بسیار خوشمزه و بدون فر!)

۶: در روغن سرخ میکنیم.

 

طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده(بسیار خوشمزه و بدون فر!)

 

طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده(بسیار خوشمزه و بدون فر!) 

 

طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده(بسیار خوشمزه و بدون فر!) 

۷:در آخر برای سرو به آرومی و با چاقوی تیز به آرومی در اندازه های دلخواه برش بزنید و نوش جان کنید.

 

طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده(بسیار خوشمزه و بدون فر!)

نکات مهم:

۱:برای مواد داخل رولت با سلیقه ی خودتون موادی رو کم یا زیادکنید (مثل خیارشور قارچ هویج پخته و خردشده گردو و زرشک….) ولی ژامبون و فلفل دلمه ای و پنیر پیتزا حتما باشه.

۲:این یک دستور غذای عالی به عنوان پیش غذاست.

۳:من برای دور چین از سیب زمینی کریسپی استفاده کردم که فوق العاده خوشمزه هست.

۴:میتونید با سس کچاب سروش کنید خوشمزه میشه.

۵:حتما این رولت خوشمزه رو درست کنید و درکنار اعضای خانواده از خوردنش لذت ببرید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب آموزش تصویری «رولت مرغ چرخ کرده» بدون فر در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :آموزش تصویری «رولت مرغ چرخ کرده» بدون فر
http://mofidestan.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%aa-%d9%85%d8%b1%d8%ba-%da%86%d8%b1%d8%ae-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d9%81/
نویسنده وبلاگ بازدید : 67 یکشنبه 07 آذر 1395 نظرات (0)


مصرف قند مساوی با مرگ تلخ زندگی

مصرف قند مساوی با مرگ تلخ زندگی 

قند می تواند مانند سم در بدن عمل کند. اما به دلیل منافع اقتصادی در همه کشورهای جهان مصرف آن و فروش و عرضه گسترده آن ادامه دارد. همان نگرانی هایی که امیرکبیر داشت و همان هشدارهایی که حاج سیاح داده بود، هنوز به قوت خود باقی است؛ ما هنوز نتوانسته ایم یا نخواسته ایم به اندازه مصرفمان قند و شکر تولید کنیم.

 

چند ماه پیش خبری منتشر شد که ساختارهای اقتصاد ماقبل قجری ایران را عیان می کرد. البته در هیاهوی فیش ها گم شد؛ گرانی شکر و داستان تکراری قاچاق و واردات و سلاطین شکر و… اما قند و شکر در تاریخ ایران، خیلی وقت است که نقش آفرینی می کنند و به رخ می کشند ضعف های برنامه ریزی و فاصله زیادمان را با توسعه. چگونه حکایت دارد.

 

قند آن قدر برای مردم ما مهم بوده که در «نوادرالامیر» که رساله ای است در مناقب میرزاتقی خان امیرکبیر، بیاید: «مرقومه امیرنظام [میرزاتقی خان] را پدرم گرفته ملاحظه نموده، مفاد آن این که دو کله قند از قندهایی که در کارخانه مازندران ساخته اند، فرستاده ام که امتحان کرده

 

و نسبت آن را از هر حیث با قندهای اروپا معلوم نموده باشید و چون روپوش از روی مجمعه برداشت و قند را شکسته و امتحان شد، تفاوتی با قندهای مارسیس نداشت.» (نامه های امیرکبیر، ۱۳۸۴: ۳۰۴).

 

قصه تلخ قند، این قاتل شیرین ما

امیر فهمیده بود که رواج مصرف چای و رونق قهوه خانه ها، یعنی افزایش مطالبه شیرینی، شکر و قند. فهمیده بود که باید زودتر دست به کار تولید شود. فقط هم او نبود که حتی حاج سیاح هم فهمیده بود که سیل واردات، «اقتصادیات مملکت» را نابود می کند: «این تجارت به این ترتیب در اندک زمان صنایع ایران

 

را نابود و اهل ایران را پریشان و گرسنه خواهدکرد… این هزاران خروار قند و شکر، دندان ایرانیان بیچاره را کند خواهدکرد…» (موانع تاریخی رشد سرمایه داری در ایران، ۱۳۵۹: ۹۱)اما چه مهم بود برای شاه و دیگران؟ تولید قند و شکر وطنی هم مانند دیگر اقدامات امیر ناکام ماند. چند سالی طول کشید

 

تا شاه و صداعظمش به این نتیجه برسند که مصرف بالای قند، تولیدش را توجیه پذیر می کند و می شود امتیازش را به خارجی ها فروخت.هجدهم آوریل ۱۸۸۰، هفدهم شعبان ۱۳۰۶ قمری، امین السلطان به نمایندگی از دولت ایران، امتیازنامه قند را با «مسیو ادوارد دتی، مهندس و رعیت بلژ ساکن طهران» امضا کرد

 

و برای سی سال انحاصر تولید «قند و گلوکز قند» را به او داد. هفت سال طول کشید تا بلژیکی ها کارخانه قند کهریزک را ساختند.محصول کارخانه که به بازار آمد، خیلی ها به به و چه چه کردند چون کیفیتش از قندهای روسی و فرانسوی و انگلیسی (که از هند می آمد) کم نداشت

 

اما «قند و شکر و قماش و کبریت و نفت روس که برای بستن ته مانده کارخانه ها و دستکاری های داخلی عمدا ارزان تر و فراوان تر از سابق به بازارهای ایران می ریخت، ناگریز در افزایش گمرک تاثیر نمایانی داشت. چنان که با وجود تنزل ارزش پول ایران که در این سه، چهار سال اخیر در حدود نصف ارزان تر از سابق شده بود،

 

و در تهران، قیمت قند به جی آن که دو برابر سابق شود، نصف سابق شده بود..» (شرح زندگانی من، ۱۳۸۶: ۸۵۶). این یعنی قند روسی در تهران، ارزان تر از مسکو بود!به این ترتیب دامپینگ روس ها جواب داد و تقریبا همه کارخانه های تولید داخل ورشکست شدند. قصه قند اما به همین جا محدود نماند و چند سال بعد، جرقه انقلاب مشروطه را زد.

 

ناظم الاسلام ئیلان ئیل ترکی سنه ۱۳۲۳ هجری قمری و ۱۲۸۴ هجری شمسی مطابق با یازدهم دسامبر ماه فرانسه ۱۹۰۵ میلادی، قیمت قند در طهران بلکه ایران گران شد، چه تا این روز قند در یک من، پنج قران فروخته می شد، در این تاریخ قیمت قند به هفت قران و هشت قران رسید» (تاریخ بیداری ایرانیان، ۱۳۶۱: ۳۳۰).

 

بقیه قصه را می دانیم که علاءالدوله حاکم تهران، تجار و از حمله حاج هاشم قندی را به دارالحکومه خواست و قیمت قند را ارزان تر خواست و چون حاجی استنکاف کرد، فلکش کرد و بازار بسته شد و هجرت صغری رخ داد و بعد هجرت کبری و انقلاب مشروطه و… تلاش مشروطه خواهان که می خواستند اقتصاد ایران را احیا کنند، برای از سرگیری تولید در کارخانه قند کهریزک جواب نداد.

 

بعد هم هرج و مرج های دوره سلطنت محمدعلی شاه و به جان هم افتادن مشروطه خواهان و… فرصتی برای پرداختن به اقتصاد ملی نگذاشت. چنین بود که در سال ۱۲۹۰، بیش از ۱۲۰ میلیون قران قند و شکر وارد ایران می شد: «بعد از پارچه، مهم ترین مال التجاره ای که به ایران وارد می شود، قند است و چای که هر سال هم افزون می شود. قند مخصوصا از روسیه و چای از هندوستان می آید» (گنج شایگان، ۱۳۷۶: ۱۳).

 

بازار قند و چای ایران که هر روز بزرگ و بزرگ تر می شد، جذابیت فراوانی برای خارجی ها داشت و هر کس به فراخور حال، سهمی از این بازار می گرفت. سالی پس از کودتای سوم اسفندماه ۱۲۹۹، یک استاد فرانسوی مدرسه علوم سیاسی تهران، در تقبیح سیاست های انگلستان و تشجیع دولتمردان کشورش برای حضور پررنگ تر در بازارهای ایران نوشت: «ما صادرات شکرمان را به ایران متوقف کرده ایم.
مصرف قند مساوی با مرگ تلخ زندگیقندسازان مسکوی تا سال های اخیر اربابان قند در ایران بودند و با استفاده از تمامی روش های یک رقابت کاملا ضمنی و نامشهود، اندک اندک این بازار را از ما گرفتند و حذفمان کردند. مثلا برخی از آنان چند اسکناس یک تومانی را در بسته های قند جای می دادند، همین جایزه نسبتا کلان برای جلب خریداران ایران کافی بود.

 

در حال حاضر کل ۵۰ میلیون کله قند ضروری برای مصرف ایران به ترتیب زیر وارد می شود: ۳٫۵ میلیون قران از مصر، ۱۱ میلیون از هندوستان (انگلیس)، ۲٫۵ میلیون از امریکا و بقیه از روسیه…» (زمینه چینی های انگلیس برای کودتای ۱۲۹۹، ۱۳۷۳: ۱۱۷).

 

شاید برای همین بود که ایجاد کارخانه های قند، جایگاه ویژه ای در سیاست های صنعتی رضاخان پیدا کرد؛ او کارخانه قند کهریزک را احیا کرد و در کرج، کرمانشاه، میاندوآب، قائم شهر، مرودشت و آبکوه و… کارخانه های جدید تصفیه قند تاسیس کرد. کارخانه هایی که مشکل قند را تا حدود زیادی حل کردند و مشکل شکر را نه. چرا؟

 

چون صنعتی شدن، دستور بر نمی داشت و کشاورزان نمی توانستند زمین و آسمان را به فرموده، راضی به همراهی کنند تا چغندر کافی تولید شود.

 

همین نکته بود که کارگزاران پهلوی دوم را متوجه زنجیره تولید کرد و آن ها غیر از ساخت کارخانه های قند در گوار و بیستون و بیرجند و همدان، تولید نیشکر در خوزستان را هم در دستور کار قرار دادند. مشکل حل شد؟ نه و از اینجا به بعد، دلیلش فقط سیاست گذاری های غلط صنعتی نبود. قصه قند به فصل «رانت واردات» رسیده بود که از هر قندی شیرین تر بود.

 

 به گزارش پارس ناز جهت گیری های دولت در دهه پنجاه، جذابیت رانت جویی را چنان افزایش داد که واردات شکر ظرف شش سال، حدود ۵۰۰ درصد رشد کرد. این داستان تلخ پس از انقلاب هم ادامه یافت و در همه این سال ها، واردات شکر خام بر تولید آن ارجحیت داشت چنان که توانستیم در مقطعی رکورد

 

یکی از سه کشور بزرگ واردکننده شرک را از آن خود کنیم. این یعنی منافع واردکنندگان شکر بر منافع یک ملت می چربد، یعنی زور رانت آن قدر زیاد است که هفت تپه را صاف کند، یعنی روزی که خارجی ها اراده کنند، کام ما تلخ می شود از بی شکری.

 

حالا داستان ار دوباره بخوانید؛ همان نگرانی هایی که امیرکبیر داشت و همان هشدارهایی که حاج سیاح داده بود، هنوز به قوت خود باقی است. ما هنوز نتوانسته ایم یا نخواسته ایم به اندازه مصرفمان، قند و شکر تولید کنیم و هر سال میلیون ها دلار ارزی صرف شیرین کردن کاممان می کنیم و از خارجه قند و شکر می خریم. می گویم قند و شکر و نه محصولات تکنولوژی.

 

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

مطلب مصرف قند مساوی با مرگ تلخ زندگی در سایت مفیدستان


لینک منبع و پست :مصرف قند مساوی با مرگ تلخ زندگی
http://mofidestan.ir/%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d9%82%d9%86%d8%af-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%b1%da%af-%d8%aa%d9%84%d8%ae-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c/
نویسنده وبلاگ بازدید : 73 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)


شبکه دیتای مخابرات تهران از حوالی یک ساعت گذشته دچار اختلال شده و دلیل آن مشخص نیست.

به گزارش مشرق، شبکه دیتای شرکت مخابرات تهران از حدود یک ساعت پیش با اختلال مواجه شده و بنابراین مشترکانی که سرویس پرووایدر آنها مخابرات است با قطعی سرویس و اختلال مواجه شده‌اند.
 
اپراتورهای مرکز تماس شرکت مخابرات تهران نیز این اختلال در شبکه را تأیید کردند و گفتند تا ساعات آینده شبکه به وضعیت عادی باز می‌گردد اما از ذکر دلیل این قطعی سرباز زده و تنها گفتند که به ما هم اعلام شده که شبکه مختل است.
 
این در حالی است که شاخص‌های کیفی شبکه ارتباطات زیرساخت هیچگونه اختلال، Latency و Packet Loss خارج از حد نرمال را نشان می‌دهد و وضعیت شبکه زیرساخت عادی است.
 
پیش از راه‌اندازی سامانه اعلام بر لحظه شاخص‌های کیفی شبکه از سوی زیرساخت، شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنت در بیشتر این مواقع (اختلال در شبکه) توپ را در زمین شرکت ارتباطات زیرساخت می‌انداختند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

نوشته اینترنت مخابرات تهران مختل شد اولین بار در مفیدستان پدیدار شد.


لینک منبع و پست :اینترنت مخابرات تهران مختل شد
http://mofidestan.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa-%d9%85%d8%ae%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84-%d8%b4%d8%af/

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 455
  • بازدید سال : 2,634
  • بازدید کلی : 28,429